Gister was ik op mijn computer Valorant aan het spelen en ineens werd de helft van het scherm wit en crashte mijn computer. Toen heb ik hem opnieuw opgestart en gebeurde na 10 minuten hetzelfde. Daarna probeerde ik de computer opnieuw optestarten maar gebeurde er niks op mijn scherm. Alles draait in de computer en ik zie er geen gekke dingen in gebeuren maar toch zie ik niks op het scherm. Wel kan ik door mijn headset het windows geluid horen. Aan het scherm ligt het volgensmij niet want bij de crashes crashte ook het geluid en kon ik niet meer praten via de headset. Weet iemand waar dit probleem aan kan liggen?
Dit zit er in mijn computer:
Videokaart: MSI GTX 1070 AERO ITX 8G
Moederbord: Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming
Ram: Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 DIMM 3000 MHz/15 Zwart (2x8GB)
Geen extra cooler alleen de gene die in de case zit: PHANTEKS Eclipse P400 Zwart
Voeding: Be Quiet! System Power 8 500w
Processor: ryzen 7 2700x
Ik heb wel eens gelezen dat het vaak aan de voeding kan liggen wat zou kunnen aangezien deze al best oud is. Toch wil ik hierover bevestiging aangezien ik geen voeding heb die ik van iemand kan lenen en dan dus een nieuwe moet kopen.
Dit zit er in mijn computer:
Videokaart: MSI GTX 1070 AERO ITX 8G
Moederbord: Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming
Ram: Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 DIMM 3000 MHz/15 Zwart (2x8GB)
Geen extra cooler alleen de gene die in de case zit: PHANTEKS Eclipse P400 Zwart
Voeding: Be Quiet! System Power 8 500w
Processor: ryzen 7 2700x
Ik heb wel eens gelezen dat het vaak aan de voeding kan liggen wat zou kunnen aangezien deze al best oud is. Toch wil ik hierover bevestiging aangezien ik geen voeding heb die ik van iemand kan lenen en dan dus een nieuwe moet kopen.