Goeden morgen iemand die mij kan helpen? Elke keer als ik google open komt bling er voor schijnt malwarw te zijn krijg het maar niet weg. Bijvoorbeeld als ik google zoeken gebruik komt bling er voor of hij haalt de pagina gewoon weg. Iemand tips? Heb 2 maleware progammas geprobeerd hilp nikx.iemand tips??
Vraag
Alle reacties
Welke malware tools heb je gebruikt dan? En vinden die wel iets van malware of niet?
Bling? Bing? Hilp?
Begin eerst eens logisch te vertellen: welk OS hebben we het over? Sinds wanneer treedt het euvel op? Kan je je herinneren wat je minuten / uren voor het euvel gedaan of geinstalleerd hebt? Welke tools heb je gebruikt om iets te analyseren? "Hoe" open je Google want dat is namelijk een bedrijfsnaam dus allicht (aanname) doe je dat in een browser? etc. etc. etc.
Begin eerst eens logisch te vertellen: welk OS hebben we het over? Sinds wanneer treedt het euvel op? Kan je je herinneren wat je minuten / uren voor het euvel gedaan of geinstalleerd hebt? Welke tools heb je gebruikt om iets te analyseren? "Hoe" open je Google want dat is namelijk een bedrijfsnaam dus allicht (aanname) doe je dat in een browser? etc. etc. etc.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
kijk eens bij je standaard instellingen voor zoekmachines wellicht is deze aangepast bij het installeren van een malafide programma.
Welk programma heb je als laatste geinstalleerd. Kijk eens of er iets mbt Bing bij je programma's staat.
verder idd zou het fijn zijn dat er meer info gegeven wordt.
Welk programma heb je als laatste geinstalleerd. Kijk eens of er iets mbt Bing bij je programma's staat.
verder idd zou het fijn zijn dat er meer info gegeven wordt.
Heb niets geinstaleerd .als ik google open als strart pagina komt bing er steeds op..heel gek
Met welke browser heb je dit?
Meh ...
kijk toch eens bij programma's wat daar gebeurd is.
Kijk bij standaard zoekmachines, ja ook bij Chrome kun je dergelijk aanpassen
Kijk bij standaard zoekmachines, ja ook bij Chrome kun je dergelijk aanpassen
Staat niets bij.en bij extenties ook 0.zoekmanchine staat op google ingesteld
Lijkt mij dat er wat standaard instellingen zijn veranderd:
https://lmgtfy.app/#gsc.t...tart%20page%20in%20chrome
https://lmgtfy.app/?q=how+to+change+search+engine+on+chrome
Volg die linkjes en je krijgt de info om het recht te zetten.
https://lmgtfy.app/#gsc.t...tart%20page%20in%20chrome
https://lmgtfy.app/?q=how+to+change+search+engine+on+chrome
Volg die linkjes en je krijgt de info om het recht te zetten.
En op welk operating system is dit?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
En wat staat er als startpagina ingesteld in je browser?marciooo schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:25:
Staat niets bij.en bij extenties ook 0.zoekmanchine staat op google ingesteld
I have stability. The ability to stab.
Gewoon google als zoekmachine en als browsers chrome
Zoekmachine is niet gelijk aan startpagina.marciooo schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:27:
Gewoon google als zoekmachine en als browsers chrome
Zoek even hoe je je startpagina aanpast (dat lukt je wel) en stel je startpagina in op https://www.google.com
Try SCE to Aux
Zoek je door iets te typen in het Google venster of in de taakbalk?
Lijkt erop dat je in de taakbalk zoekt en Bing je standaard zoekmachine is.
Als je op de Google site, in het balkje onder Google iets intypt en dan op Bing komt is er iets heel raars aan de hand namelijk...
Als je op de Google site, in het balkje onder Google iets intypt en dan op Bing komt is er iets heel raars aan de hand namelijk...
Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000
Plaats anders eens wat screenshots van wat er gebeurt
Klinkt eerder alsof z'n startpagina gewoon op Bing staat...Cyriel85 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:29:
Zoek je door iets te typen in het Google venster of in de taakbalk?
I have stability. The ability to stab.
@marciooo je topicstart en ook de latere posts zijn bijzonder vaag in wat nu de situatie is etc. Welk OS en browser, welke scanners heb je geprobeerd, wat is nu concreet het probleem, etc. Op deze manier gaat helpen niet werken. We weten 18 posts later nog niet wat er nu aan de hand is. Er is geen haast, dus:
Ik stel voor dat je even rustig een meer uitgebreide topicstart opent hier in Privacy & Beveiliging, vul dan ook even de [...] in die je bij een nieuw topic krijgt. En loop wat andere topics hier door voor algemene tips. Pas dan kunnen we effectief meedenken.
Het helpt overigens ook als je dan je tekst nog even langsloopt op typefouten etc.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.