Landgenoten!
Ik heb een aantal jaar terug de keuze gemaakt om een samengestelde Medion PC bij de Mediamarkt aan te schaffen, ze was een koopje voor de specs op dat moment. Het is een ontzettend lelijke kast en de gehele samenstelling is niet optimaal. Maar prima processor, videokaart en 16gb (2x8) werkgeheugen, welke ik nodig had voor studie, video editing en uiteraard gaming.
Nu wil ik heel graag met de bruikbare onderdelen die ik heb een nieuwe PC samenstellen. Voor dezelfde doeleinden: Video editing/animeren en gaming (minus studie want die is al een tijdje afgerond
)
Dit zijn de onderdelen in mijn huidige PC die ik zou willen meenemen
- Intel Core i7 7700 @ 3.60GHz
- NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti
Ik zoek een:
- nieuwe kast (geen rgb)
- nieuw moederbord
- 32GB RAM (ipv de huidige 16gb 2x8)
- nieuwe geluidskaart (die 5.1 ondersteunt)
- goede netwerkkaart + bluetooth
- koeling/voeding die bottlenecks voorkomt
- dingen die ik vergeet
Budget, rond de 600 euro (als dat realistisch is)
Het duizelt me nogal als ik alle opties zie op de PC builders. Suggesties en tips zijn dus ontzettend welkom!! Hieronder een screenshot van een Alternate PC samenstelling om te bewijzen dat ik geen idee heb wat ik doe.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sQMwMSYFxCmEFr0W9Fw6j9ps.png?f=user_large)
Hopelijk is er iemand zo gek om met wat tips te komen, beantwoord graag vragen die jou/u helpen om mij te helpen.
Ik heb een aantal jaar terug de keuze gemaakt om een samengestelde Medion PC bij de Mediamarkt aan te schaffen, ze was een koopje voor de specs op dat moment. Het is een ontzettend lelijke kast en de gehele samenstelling is niet optimaal. Maar prima processor, videokaart en 16gb (2x8) werkgeheugen, welke ik nodig had voor studie, video editing en uiteraard gaming.
Nu wil ik heel graag met de bruikbare onderdelen die ik heb een nieuwe PC samenstellen. Voor dezelfde doeleinden: Video editing/animeren en gaming (minus studie want die is al een tijdje afgerond
Dit zijn de onderdelen in mijn huidige PC die ik zou willen meenemen
- Intel Core i7 7700 @ 3.60GHz
- NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti
Ik zoek een:
- nieuwe kast (geen rgb)
- nieuw moederbord
- 32GB RAM (ipv de huidige 16gb 2x8)
- nieuwe geluidskaart (die 5.1 ondersteunt)
- goede netwerkkaart + bluetooth
- koeling/voeding die bottlenecks voorkomt
- dingen die ik vergeet
Budget, rond de 600 euro (als dat realistisch is)
Het duizelt me nogal als ik alle opties zie op de PC builders. Suggesties en tips zijn dus ontzettend welkom!! Hieronder een screenshot van een Alternate PC samenstelling om te bewijzen dat ik geen idee heb wat ik doe.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sQMwMSYFxCmEFr0W9Fw6j9ps.png?f=user_large)
Hopelijk is er iemand zo gek om met wat tips te komen, beantwoord graag vragen die jou/u helpen om mij te helpen.