bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
* illegaal als in slecht he
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
GambitRS: Uit een antwoord als "Pech voor je" maak ik op dat jij denkt dat het niet te herstellen is, maar waarom geef je niet aan, en dat wil ik juist weten. Of ie dan te redden is zal blijken uit de verklaring.
Het zal iets met de TOC te maken hebben, maar ik vraag me af hoe dat precies zit en waarom de cdrw niet gewoon als cdrw zichtbaar blijft die in alle gevallen herformatteerbaar is. Anders zou dus een cdrw-coaster ook een echte coaster zijn, en dat lijkt me onmogelijk..
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
De truuk met Nero lukte ook niet; misschien moet ik dat nog een aantal keer proberen of met een andere versie o.i.d. Hetzelfde maar dan met de andere programma's ging ook niet, noch het gebruiken van de tools van Cdrwin..
Zou het dan iets met de kwaliteit laser te maken hebben? Het gaat hier wel om een Lite-on brander
Verwijderd
Mijn oplossing is dus om het vaak te proberen, dan lukt het ooit wel. 'k heb nl in totaal een stuk of 15 keer geprobeert de rw te erasen.
succes
Verwijderd
Ff datum checken als je wat post
Verwijderd
haha, je hebt helemaal gelijkt, d'r stond wel info bij met ouder dan 2 weken.. maar 3 jaar had ik zo snel niet gezienVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 14:42:
ahja, ff iemand helpen met een een probleem van 3jaar geleden![]()
Ff datum checken als je wat post
'k heb zo ook geen recentere bruikbare info kunnen vinden. misschien dat er nu nog anderen mee geholpen worden.