ach...in een volgend leven lach je er om!
Ik heb in dit forum op keyb gezocht, maar kreeg 2 hits terug. Ook als ik algemeen zoek op keyb, krijg ik 2 pagina's met niet relevante hits, ik zou het dus op prijs stellen als jullie me gewoon een url gaven ipv van naar de search te verwijzen. Als het inderdaad zo makkelijk met de search te vinden is: Bij dezen alvast mijn excuses
Verwijderd
zoek nog maar eens wat beter dan...
UTS Ik zal de F weglaten q=Þ
Dit is een voorbeeld van de vele die er zijn... UTS !
[topic=12646/1/25]
UTS Ik zal de F weglaten q=Þ
Dit is een voorbeeld van de vele die er zijn... UTS !
[topic=12646/1/25]
Verwijderd
vooruit dan, komt iets minder hostile over he UtS..
nou bij deze,
UtS of klik op die link die de liefe meneer voor me al gaf
nou bij deze,
UtS of klik op die link die de liefe meneer voor me al gaf
Ik ben echt niet te beroerd om te zoeken als jullie dat soms denken (zal wel weer), maar ik ben blijkbaar blind ofzo.... waar heb je op gezocht?
OK... Als je zoekt op "keyb" verwacht ik nou eenmaal een hoop hits. Probeer het maar! Maar als je zoekt op "keyboard spuiten" krijg je inderdaad VEEL hits. Beetje raar
Maar jullie hebben helemaal gelijk: UTFS was een goed antwoord (in combinatie met de zoekstring natuurlijk, want UTFS zonder wat dan ook erbij is lomp
)
Daarnaast zijn alle geboden oplossingen meestal niet voorzien van gespoten toetsen, en als ze dat al zijn, gaat dat met wrijflettertjes, en ik vrees dat dat niet blijft zitten. Dus achteraf kan ik nog steeds zeggen dat UTFS geen zin heeft gehad
OK... Als je zoekt op "keyb" verwacht ik nou eenmaal een hoop hits. Probeer het maar! Maar als je zoekt op "keyboard spuiten" krijg je inderdaad VEEL hits. Beetje raar
Maar jullie hebben helemaal gelijk: UTFS was een goed antwoord (in combinatie met de zoekstring natuurlijk, want UTFS zonder wat dan ook erbij is lomp
Daarnaast zijn alle geboden oplossingen meestal niet voorzien van gespoten toetsen, en als ze dat al zijn, gaat dat met wrijflettertjes, en ik vrees dat dat niet blijft zitten. Dus achteraf kan ik nog steeds zeggen dat UTFS geen zin heeft gehad
Verwijderd
Klopt !Op zaterdag 18 augustus 2001 19:53 schreef 0siris het volgende:
Dus achteraf kan ik nog steeds zeggen dat UTFS geen zin heeft gehad
maar je hebt ook van die trust keyboards met zon doorzichtige kap (IEW). maar daar zitten wel zwarte toetsen op. dus als je die toch wil hebben dan kan je ooknog die kopen.
Verwijderd
volgens mij 2 manieren:
1:
plak kleine stikkertjes op je letters en spuit daarna je toetsen, haal dan je stikkers er weer af. spuit hier een laklaag overheen en klaar zijn je toetsen met de oude letters er nog op.
2:
spuit je letters in een bepaalde kleur, plak nu plakletters op de toetsen. spuit nu de toetsen in een andere kleur, haal de plakletters er weer af en spuit hier een laklaag overheen. nu heb je gekleurde toetsen met gekleurde letters.
1:
plak kleine stikkertjes op je letters en spuit daarna je toetsen, haal dan je stikkers er weer af. spuit hier een laklaag overheen en klaar zijn je toetsen met de oude letters er nog op.
2:
spuit je letters in een bepaalde kleur, plak nu plakletters op de toetsen. spuit nu de toetsen in een andere kleur, haal de plakletters er weer af en spuit hier een laklaag overheen. nu heb je gekleurde toetsen met gekleurde letters.
Permanent marker werkt ook erg goed (mits je precies kunt schrijven)
en dan vervolgens een paar laklagen eroverheen.. gaat er nooit meer af..
(PS. lakken moet je je keybord toch, want anders tik je binnen een paar maanden de verf er weer af !)
en dan vervolgens een paar laklagen eroverheen.. gaat er nooit meer af..
(PS. lakken moet je je keybord toch, want anders tik je binnen een paar maanden de verf er weer af !)
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Van die ronde stikkertjes op je toetsen plakken... Ziet er ook wel spacy uit van die nog old school rondjes
hehehe...die heb ik nog wel van toen ik op tieples ging (jaja, op zo'n echte ouderwetste tiepmachineOp zaterdag 18 augustus 2001 23:01 schreef Mr.Morpheus het volgende:
Van die ronde stikkertjes op je toetsen plakken... Ziet er ook wel spacy uit van die nog old school rondjes
Bedankt voor de tips allemaal, ik ga toch maar eens kijken wat ik met plaklettertjes kan. Jammer dat je niet alleen die toetsjes los kan krijgen, want ik wil eigenlijk mijn Cherry toetsenbord niet kwijt
hum... Wil je je toetsen ook spuiten en alleen de lettertjes niet?? Anders kan je je toetsen er toch af halen
Ik wil plank + toetsen spuiten, maar daarna wel kunnen zien welke toets wat doet. Dus ik snap jou eigenlijk ook niet!Op zaterdag 18 augustus 2001 23:22 schreef Sabbath het volgende:
hum... Wil je je toetsen ook spuiten en alleen de lettertjes niet?? Anders kan je je toetsen er toch af halen
Pagina: 1