Plus artikel overzicht klopt niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 945 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

Topicstarter
Goedemiddag,

Op deze pagina zouden alle plus artikelen moeten staan.
Waarom mist dan bijvoorbeeld: reviews: Technologie in de verkiezingen 2021 - Alle programma's doorgespit in dit overzicht?
Zullen vast nog wel meer missen, deze kon ik zo vinden.

Is er ergens een compleet overzicht van alle plus artikelen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dat artikel dateert van januari dit jaar, de pagina waar je naar linkt (overzicht) laat alleen de recente content zien (zie ook het kopje "Laatste artikelen en video's").

Je kan via de tabs doorklikken naar https://tweakers.net/tag/Tweakers+Plus/reviews/ waar alle Plus-artikelen staan. Op deze pagina kan je onder andere filteren op type artikel.

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:58

jelle.

Product Owner
Aanvullend daarop: we maken nu nog gebruik van een tag. Dat is om meerdere redenen niet handig en dat artikelen handmatig getagd moeten worden, is een van die redenen :P We werken daarom aan een Plus-archief waar alle Plus-artikelen op een overzichtelijke manier gebundeld worden. Eventuele ontwikkelingen daarin kun je (ook) volgen via Het grote Tweakers-abonnementen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
En als alternatief is er altijd nog https://tweakers.net/reviews/zoeken/?keyword= waar ook diverse filters beschikbaar zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

Topicstarter
Heb de tabjes helemaal over het hoofd gezien 8)7.
Heel erg bedankt, zal het plus topic in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:06

HaX0r

n00b

Ja er missen er best wel wat ondertussen, iemand zin om het overzicht van artikelen die ik poste, in januari alweer toen er überhaupt nog geen tag pagina was, aan te vullen?:
Premium artikelen overzicht??

Daar staan ook twee, search filters die half gaar werken omdat ze gewoon op plus zoeken volgens mij.

Dit topic benoemd in:
HaX0r in "Het kleine Tweakers Plus-topic"

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
@HaX0r Het lijstje in HaX0r in "Premium artikelen overzicht??" zie ik terug in de zoekresultaten, heb je misschien een specifiek artikel of nieuwsbericht wat je niet in de listing kan vinden?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

@XWB Onder andere reviews: Variable refreshrate - eindelijk vloeiend gamen maar er zijn er meer, heb niet zo'n zin om ze zelf weer te gaan lopen zoeken vandaar mijn oproep. En ik heb nu geen idee hoe veel meer ik er nu dus gemist heb.

Ik heb geen zin om weer de FP te gaan lopen crawlen voor jullie, de enige manier om ze echt allemaal te spotten nu, zou graag een volledig overzicht binnenkort zien. Weet anders ook niet meer wat ik nu wel en niet al gelezen heb op gegeven moment in 1 oogopslag, waardoor het meer tijd kost en frustratie geeft i.p.v. dat plus gevoel. :+

[ Voor 3% gewijzigd door HaX0r op 03-08-2021 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Zo te zien heeft dat artikel geen bijhorende tag. De pagina https://tweakers.net/tag/Tweakers+Plus/ werkt op basis van tags, helaas komt het soms voor dat artikelen niet van de juiste tags voorzien zijn.

Tot wanneer we een 'echt' Plus-overzicht hebben kan je ook gebruik maken van https://tweakers.net/reviews/zoeken/?keyword= de filters op deze pagina werken niet op basis van tags en laten dan ook altijd alle artikelen zien.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Ik heb in elk geval de redactie nog eens gevraagd om hier extra op te letten :) In aanvulling op @XWB kun je, totdat we een apart Plus-archief hebben, ook gebruikmaken van deze archiefpagina's: nieuws en reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

@jelle. Is er al een einde in zicht voor de aparte plus pagina met link in het hoofdmenu? Vind het wel echt vreemd dat het abbo al wel beschikbaar is maar deze basic feature er aan ontbreekt. Vind dat dit eigenlijk echt met de launch er gewoon had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
HaX0r schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:25:
@jelle. Is er al een einde in zicht voor de aparte plus pagina met link in het hoofdmenu? Vind het wel echt vreemd dat het abbo al wel beschikbaar is maar deze basic feature er aan ontbreekt. Vind dat dit eigenlijk echt met de launch er gewoon had moeten zijn.
De designs worden op dit moment nog verbeterd en daarna moet het gebouwd worden. Ik heb op dit moment geen zicht op een precieze datum, maar het staat hoog op ons lijstje. De huidige oplossing is in alle opzichten onhandig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1367312

jelle. schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:29:
[...]

De designs worden op dit moment nog verbeterd en daarna moet het gebouwd worden. Ik heb op dit moment geen zicht op een precieze datum, maar het staat hoog op ons lijstje. De huidige oplossing is in alle opzichten onhandig namelijk.
Designs moeten beter, wat moet er beter dan? Mooi kan later, zorg gewoon snel voor een functioneel algeheel overzicht als MVP. Bijvoorbeeld extra meta informatie toevoegen aan alle plus artikelen en een scherm waarop in de eerste versie je gewoon een overzicht krijgt van alle artikelen met die meta informatie. Echte feedback krijg je NA het releasen en niet tijdens designsessies.

Klinkt als iets wat je in een paar dagen online kan hebben.

Daarna kan je gaan richten op het beter krijgen van die pagina, maar dat zou gewoon kunnen zonder de eerste meta data te veranderen. Omdat er al wat is, is er geen echte druk en kan je elke sprint gewoon een beetje extra toevoegen.

Dit was maanden geleden al belangrijk, het is een kleine aanpassing (als dat het niet is dan moet je toch serieus gaan denken dat je al je energie gaat stoppen in het verminderen van Technical debt of het niet zo moeilijk maken van zaken)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1367312 op 12-11-2021 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:42

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Enig idee al wanneer dit op de rol staat? @jelle.

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
ollie1965 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:57:
Enig idee al wanneer dit op de rol staat? @jelle.
Helaas nog niet, we hebben wat verschuivingen gehad in de planning. Zodra onze UX designer weer terug is (in januari) gaan we hiermee verder.

Om de communicatie centraal te houden zullen we verdere updates hierover geven in Het grote Tweakers-abonnemententopic.

[ Voor 19% gewijzigd door jelle. op 21-12-2021 13:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.