Vraag

• JackieTreehorn
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 09-09 16:19
Bij Coolblue heb ik deze versie gevonden: Lenovo Yoga Slim 7 14ARE05 82A200EXMH

Vraag 1: Wat zijn de verschillen met deze 14ARE05 (82A2005KMH)

Vraag 2: In de reviews op Coolblue lees ik:
De zichtbaarheid is erg slecht in daglicht, zelfs zonder zon. Op maximale helderheid is het... te doen. Maar niet prettig genoeg om lang mee te werken, dus haal deze laptop vooral alleen als je graag in een donker hol zit.
Herkennen jullie je hierin?

[Voor 9% gewijzigd door JackieTreehorn op 29-07-2021 12:10. Reden: Link toegevoegd]

Alle reacties

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17:08
Tweakers heeft er een uit deze serie getest. Degene die je in vraag 1 neerzet.
Die heeft dus een anti-glare scherm (mat). Ik heb deze hier thuis staan.
In de review geven ze aan dat ieder ander type een glanzend scherm heeft.

reviews: Lenovo Yoga Slim 7 - Snelheidsmonstertje met acht Ryzen-cores

Dus het verschil is het scherm :) Wat mijn inziens dus ook vraag 2 beantwoord.
Ow en de grote van de SSD. Maar dat heb je vast zelf wel gezien.

MENTAL REBOOT

• JackieTreehorn
Thanks, maar in de specs bij Coolblue staat dat de 14ARE05 82A200EXMH een anti-reflecterend scherm heeft.

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17:08
JackieTreehorn schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:25:
Thanks, maar in de specs bij Coolblue staat dat de 14ARE05 82A200EXMH een anti-reflecterend scherm heeft.
Aha, ik zie het. Nou buiten de SSD weet ik het dan eigenlijk niet :)

Ik herken dat commentaar over de zichtbaarheid van het scherm niet helemaal. Ja het is een
kleiner scherm, met op 100% een "normale" helderheid. Mijn ogen zijn niet de beste, dus inderdaad
heel lang hier op werken is niet super. Maar als je bewust kiest voor een 14inch om hiermee
op pad te gaan, en wat korter op locatie aan te gaan werken. Dan is dat commentaar weg te strepen.

MENTAL REBOOT

• JackieTreehorn
Okay goed om te weten, thanks. Ik denk dat ik hem dan zelf maar even moet uitproberen.

Ik kom van een Asus Zenbook UX410U waar ik zeer tevreden over ben, maar na 4 jaar mee op reis is deze wel aan vervanging toe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 00:26
JackieTreehorn schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:09:
Bij Coolblue heb ik deze versie gevonden: Lenovo Yoga Slim 7 14ARE05 82A200EXMH

Vraag 1: Wat zijn de verschillen met deze 14ARE05 (82A2005KMH)

Vraag 2: In de reviews op Coolblue lees ik:

[...]

Herkennen jullie je hierin?
In die reviews lees je ook dat ze het een fijn scherm vinden met voldoende helderheid. Het scherm is 300 nits en dat is normaal voor die prijsklasse. Buiten is bijna geen enkel scherm helder genoeg.

De slim 7 is ook een pro versie van. Deze is verkrijgbaar met hogere resolutie en 400 nits. Wel alleen nog met intel zag ik. De ryzen versie met 400 nits zag ik nog niet beschikbaar.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee