Vraag

• th0m123
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 12-08 11:04
Mijn vraag
...Kan dit beeldscherm 120 fps draaien op console? Zou je beter de flat of de curve versie kunnen nemen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Xbox

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• BiLo
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:38

BiLo

PSN: toiletcleaner

1ste hit op google:

https://mp1st.com/news/co...s-that-can-support-120fps

Daar staat jouw scherm tussen

edit: PS5 8)7

XBOX:

https://www.asus.com/support/FAQ/1045097/

[Voor 21% gewijzigd door BiLo op 29-07-2021 11:57]

Ryzen 3700x | AMD Radeon 6700XT | Gigabyte X570 AORUS Pro | 32GB 3466Mhz C16 | 960 EVO 250GB | RM650x | Prusa BEAR V2 MK3 | Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• White Feather
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online
th0m123 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:52:
Mijn vraag
...Kan dit beeldscherm 120 fps draaien op console?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Het staat zelfs gewoon op de productpagina van Asus:
Full HD(1920 X 1080)@120Hz output on PS5 & Xbox Series X/S
Klik op het gelinkte product, klik op het tabblad kenmerken, daar staat een link naar de website van de fabrikant. Tada.

• th0m123
bedankt voor de hulp! hij draait dus 120 fps, dat is goed nieuws. dan rest nog de vraag, zouden jullie voor 24 inch flat of curve adviseren? curve ziet er gaaf uit, maar heeft het ook nut? of is het juist slechtere kwaliteit, aangezien de flat 20 euro duurder is

• dyrc
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
ik zou niet weten waarom je 24" curved zou gaan, dat is nou ook weer niet heel groot (doet weinig voor de beleving). daartegenover: 10% meer betalen... dan is er misschien wel beters te halen voor 't geld?

misschien deze als alternatief?
pricewatch: Iiyama G-Master GB2470HSU-B1 Zwart

• Fore!
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:56
Ik heb een curved tv gekocht, reden daarvoor omdat curved net einde hype was en zowaar goedkoper werd dan een "rechte" tv. Moet nog steeds na 3jaar wennen aan het erlangs lopen ivm de vreemde weerspiegeling door de Curver wanneer hij uitstaat.
Dat is voor mij het enige nadeel.
Verder is je scherm gewoon kleiner wanneer die curved is ITT de rechte variant.

• th0m123
dyrc, het alternatief die je adviseert heeft een vriend gehad, en die kan dus wel 120 fps voor pc maar niet voor console
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee