Firefox op Android, kan geen foto's uploaden naar fotoalbum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:32
Hoi,

Mijn mobiel, Android 10, laatste firefox, wil geen foto's uploaden naar mijn foto-album lijkt het.
  1. Ik ga naar mijn foto-album https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/
  2. Ik klik op het veld "sleep hier de foto naar toe" of klik op de link "browse"
  3. Ik selecteer de te uploaden foto
  4. Klik op vinkje...
  5. Er gebeurt niks
Dit zowel op mijn wifi als mobiel internet.
Enig idee?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op mijn Firefox op android naar dat URL ga kom ik op de desktop site terecht, lijkt mij niet de bedoeling. ik weet echter niet een alternatief URL, of dat er uberhaupt geen mobiele versie van is.

Echter werkt het zo te zien wel prima voor mij, als ik op "browse" klik krijg ik de optie welke App ik wil gebruiken om te uploaden "Camera, Files, etc"

Als ik "Files" selecteer, volgens mij een default android app, en ik kies een foto werkt het goed. probeer eens een andere app te gebruiken om je foto's te uploaden? Of misschien een hele voor de hand liggende gedachte, je foto's zijn te groot? ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YO4vgOJzdTkvwCICXetTnSOxAXY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cwS7z3IwIM6OBl00ys6fgRzW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMD0eMZ-cILh6O20x1aHzi2fVPE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hVqSIQx0YhWw899YfTWwY4fN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het fotoalbum is nog niet responsive gemaakt, maar als alternatief kan je ook via het image-icoontje hier uploaden natuurlijk. Technisch zou dat hetzelfde moeten werken, maar het is misschien handig om te checken of het probleem daar ook speelt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
Hier via het image icoontje levert helaas hetzelfde op, geen fotootje.
Foto's zijn zo'n 3,5Mb groot, dat is het ook niet.

Ik doe het zoals @Verwijderd, maar die screenshot kan ik dus niet uploaden....
Een andere app dan camera en files heb ik niet, en bij files "recent" of bijv. Google photos gebruiken levert ook geen upload op.

[ Voor 24% gewijzigd door DropjesLover op 28-07-2021 22:15 ]

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het voor jou vroeger (met misschien een andere firefox versie) wel gewerkt?

Een random gedachte; heeft Firefox wel de nodige permissions op je Android device? (Camera, Location, Storage staan voor mij aan)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2021 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:27:
Heeft het voor jou vroeger (met misschien een andere firefox versie) wel gewerkt?

Een random gedachte; heeft Firefox wel de nodige permissions op je Android device? (Camera, Location, Storage staan voor mij aan)
Yep, Firefox heeft alle permissies.
Het heeft gewerkt, en het werkt soms na 10x proberen ineens wel.

BThGvNeOA

Pagina: 1