Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming, dit in 1440p (32" ultrawide). liefst ook wat futureproof, zodat ik zoals met mijn vorige pc +-7j verder kan.
Verschillende games zoals bv: Csgo, Fifa, Cod Warzone, Far Cry, Battlefield, Rocket League, F1, Pro Cycling Manager, etc.
Voor de rest huis tuin keuken gebruik en thuiswerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Opzich geen limiet, maar het duur maken om het duur te maken hoeft niet. Bv watercooling gaat het duur maken zonder echt "nut" te hebben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige 850watt premium corsair voeding ga ik overplaatsen.
Alsook heb ik net een 3080 fe besteld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk aan:
Cpu, Moederbord, SSD, case, ram, casefans, cpu koeling.
Ik weet nu niet of Koelpasta nodig is, of is de standaard meegeleverde oke?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Momenteel heb ik al redelijk veel van corsair dat met Icue samen werkt, het zou dus fijn zijn als alles icue compatible is (ik kijk voornamelijk naar de memory en het moederbord hierbij).
Ga je overklokken?
Vermoedelijk niet, mss als het ooit nodig is (en de cpu het aankan)
Wat verwacht je van ons?
Ik wou graag jullie input of alles bij elkaar past, of er voor sommige dingen betere opties zijn.
Extra vraagje:
Ik heb nog koelpasta, thermal material remover en thermal surface purifier liggen van +-5-6jaar oud, is deze nog bruikbaar?
Ik dacht aan volgende:
Voornamelijk gaming, dit in 1440p (32" ultrawide). liefst ook wat futureproof, zodat ik zoals met mijn vorige pc +-7j verder kan.
Verschillende games zoals bv: Csgo, Fifa, Cod Warzone, Far Cry, Battlefield, Rocket League, F1, Pro Cycling Manager, etc.
Voor de rest huis tuin keuken gebruik en thuiswerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Opzich geen limiet, maar het duur maken om het duur te maken hoeft niet. Bv watercooling gaat het duur maken zonder echt "nut" te hebben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige 850watt premium corsair voeding ga ik overplaatsen.
Alsook heb ik net een 3080 fe besteld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk aan:
Cpu, Moederbord, SSD, case, ram, casefans, cpu koeling.
Ik weet nu niet of Koelpasta nodig is, of is de standaard meegeleverde oke?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Momenteel heb ik al redelijk veel van corsair dat met Icue samen werkt, het zou dus fijn zijn als alles icue compatible is (ik kijk voornamelijk naar de memory en het moederbord hierbij).
Ga je overklokken?
Vermoedelijk niet, mss als het ooit nodig is (en de cpu het aankan)
Wat verwacht je van ons?
Ik wou graag jullie input of alles bij elkaar past, of er voor sommige dingen betere opties zijn.
Extra vraagje:
Ik heb nog koelpasta, thermal material remover en thermal surface purifier liggen van +-5-6jaar oud, is deze nog bruikbaar?
Ik dacht aan volgende:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-11700 Boxed | € 329,- | € 329,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z590-E Gaming WIFI | € 319,- | € 319,- |
1 | Behuizingen | Corsair iCUE 5000X RGB Tempered Glass Zwart | € 174,- | € 174,- |
1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H150i Elite Capellix Liquid CPU Cooler, 360 mm | € 172,90 | € 172,90 |
4 | Ventilatoren | Corsair iCUE SP120 RGB Elite Performance 120mm PWM Fan - Single Pack | € 15,90 | € 15,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2D3600C18 | € 184,90 | € 184,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 119,90 | € 119,90 |
Totaal | € 1.315,60 |