Bedekking rustpunt Razer Orbweaver laat los

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:39
De lap siliconen (?) van mijn pricewatch: Razer Orbweaver Chroma Zwart liet los. Eerst kwam de lijm los met een plakkerige boel als gevolg. Ik heb alle lijmresten verwijderd door te pulleken en te wrijven met afwasmiddel. Maar nu heb ik dus een lap naast mijn gamecontroller liggen die ik graag permanent wil vastmaken aan de controller. Wat voor middel kan ik daar het beste voor gebruiken? Secondelijm, tape of iets anders? De lap moet op een plastic placeholder (zie foto). Ik hoor graag van jullie want ik ben met dit soort dingen 'niet handig'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c0mOGz41Jt0YJEEvPjeSLTftgG4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L7ofmC6iUYu43FoJDfhbNr4e.jpg?f=fotoalbum_large

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou dit eerst proberen met dubbelzijdige tape. Mocht het dan niet werken, dan zou je iets als epoxy kunnen overwegen. Maar ik verwacht dat tape al goed genoeg werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:39
@TERW_DAN Epoxy gedaan want dat sluit volgens mij beter zodat er geen vocht/zweet inkomt. Thx voor de tip!

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

5pë©ïàál_Tèkén' schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:15:
@TERW_DAN Epoxy gedaan want dat sluit volgens mij beter zodat er geen vocht/zweet inkomt. Thx voor de tip!
Met epoxy weet je inderdaad zeker dat er niets tussen gaat komen, dat heb je met tape een stuk sneller natuurlijk.