hoi hoi,
ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop, een HP Elitebook. Nu wou ik hier de sims op spelen dus heb ik deze gekocht via origin, maar als ik de sims installeer krijg ik de volgende foutmeldingen ( excuses trouwens als ik dit in de verkeerde topic heb gezet )
:strip_exif()/f/image/gl2gPy6EeBCivcvWbD5clnWk.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb windows 10 en de nieuwste versie
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb al contact gehad met microsoft maar die komen er maar niet aan uit er word steeds gezegd dat het opgelost is maar dat is dus nooit. Ik weet precies wat ik moet downloaden Microsoft Vcrunchtime140.dll maar als ik dat doe krijg ik weer deze foutmelding.. Ik ben dus ten einde raad als iemand mij wilt helpen graag !
Foutmelding
:strip_exif()/f/image/uPLEhom6zhoN4tJdwaPmzJro.jpg?f=fotoalbum_large)
ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop, een HP Elitebook. Nu wou ik hier de sims op spelen dus heb ik deze gekocht via origin, maar als ik de sims installeer krijg ik de volgende foutmeldingen ( excuses trouwens als ik dit in de verkeerde topic heb gezet )
:strip_exif()/f/image/T11fgBKF8oTK3Gm7xNMfbom9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gl2gPy6EeBCivcvWbD5clnWk.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb windows 10 en de nieuwste versie
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb al contact gehad met microsoft maar die komen er maar niet aan uit er word steeds gezegd dat het opgelost is maar dat is dus nooit. Ik weet precies wat ik moet downloaden Microsoft Vcrunchtime140.dll maar als ik dat doe krijg ik weer deze foutmelding.. Ik ben dus ten einde raad als iemand mij wilt helpen graag !
Foutmelding
:strip_exif()/f/image/uPLEhom6zhoN4tJdwaPmzJro.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i8ulOEdRnsc43hoDFleE1uQq.jpg?f=fotoalbum_large)