Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-11 14:55
Ik heb recent een 48 volt pomp gekocht die rechtstreeks gekoppeld is aan zonnepanelen (2 x 400 watt).

Het water wordt uit een put opgepompt over een afstand van 175 meter (en 20 meter omhoog onderweg) naar een IBC container. Tevens hebben we op 120 meter een aftakking met kranen voor een sproeisysteem. Het systeem werkt goed, de doorvoer is 25 liter per minuut.

Omdat ik niet elke morgen naar beneden wil lopen om het systeem aan te zetten wil ik een schakelaar die ik op afstand kan bedienen. Ik heb wat zitten zoeken maar kan niet echt vinden wat ik nodig heb. Heeft iemand ervaring hiermee?

Alle reacties

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Oef, meeste dingen zullen draadloos ook al wel lastig zijn. Gewoon een kabel (speakerdraad ofzo) parallel?

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-11 14:55
Septillion schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 17:01:
Oef, meeste dingen zullen draadloos ook al wel lastig zijn. Gewoon een kabel (speakerdraad ofzo) parallel?
Ik dacht meer aan radiogestuurd maar de enige die ik heb gevonden zijn voor hijskranen.

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Daar zou ik zo niets voor weten. RF over die afstand is namelijk gewoon al best lastig.