Laat ik voorop stellen dat ik weinig van telefoons af weet, qua specs en hoe alles werkt, etc. Sinds 2017 heb ik een OnePlus 5 en die begint nu langzaam te sterven, Google Maps loopt continu vast en dat is wel een beetje de druppel (niet handig als je onderweg bent) en de camera app valt uit als ik probeer Strava, Spotify en de camera tegelijk te gebruiken. Ik ben wel erg tevreden met OnePlus, dus zou graag weer eentje aanschaffen. Budgettechnisch vind ik het echter lastig om de keuze te maken, ik heb het geld wel liggen, maar had ook een vrije prijzige APK en moet nog het zonnescherm vervangen; dus er gaat meer geld af dan dat er bij komt inde spaarpot deze zomer. Volgens Tweakers:
Nord 2 - €400
9 - €660
9 Pro - €800
Mijn mobiel is eigenlijk een Google Maps- en Redditmachine, dus ik denk dat de Pro wellicht afvalt, maar ik vind een goede camera wel belangrijk. Verder heb ik geen zware apps en game ik ook niet met mijn mobiel. Nu kan ik me voorstellen dat de Nord 2 wellicht al een betere camera heeft dan mijn huidige 5? Maar ik vind het lastig vergelijken. Liggen deze modellen ook in de MediaMarkt om uit te proberen, iemand enig idee? Of kan ik bv. beter wachten tot de 9 iets in prijs zakt o.i.d.?
Tevens krijg ik binnenkort van werk een zakelijk mobiel, de Samsung Galaxy A32, maar dat is ook niet veel soeps denk ik?
Nord 2 - €400
9 - €660
9 Pro - €800
Mijn mobiel is eigenlijk een Google Maps- en Redditmachine, dus ik denk dat de Pro wellicht afvalt, maar ik vind een goede camera wel belangrijk. Verder heb ik geen zware apps en game ik ook niet met mijn mobiel. Nu kan ik me voorstellen dat de Nord 2 wellicht al een betere camera heeft dan mijn huidige 5? Maar ik vind het lastig vergelijken. Liggen deze modellen ook in de MediaMarkt om uit te proberen, iemand enig idee? Of kan ik bv. beter wachten tot de 9 iets in prijs zakt o.i.d.?
Tevens krijg ik binnenkort van werk een zakelijk mobiel, de Samsung Galaxy A32, maar dat is ook niet veel soeps denk ik?