Hallo,
Graag wil ik mijn nieuwe pc zelf is gaan bouwen. heb dat nog nooit gedaan en ik kijk mijzelf helemaal suf op het internet naar van allerlei mogelijkheden..
ik wil graag met deze pc zware games zonder een enkel probleem kunnen spelen waarbij de fps hoog blijft.
Hieronder is mijn lijst die ik tot nu toe heb gemaakt.
processor - AMD Ryzen 5 5600X Boxed
Moederbord - ASUS ROG Strix X570-I Gaming
Videokaart - MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G
processorkoeling - Noctua NH-D15S chromax.black
Geheugen intern - Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2D3600C18
voeding - Corsair SF750 (2018)
Geheugen - Samsung 860 EVO 2TB
Geheugen - Samsung 970 Evo Plus 1TB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
zware games op high/ultra spelen waarbij fps belangrijk is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 3500 en 4000 max
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb altijd Nvidia gehad en ben daar tevreden mee. maar zie dat Amd videokaarten stuk goedkoper kunnen zijn en niet persee slechter.. graag meningen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de Pc komt onder het bureau in een kast te staan.. dus niet top circulatie voor de koeling.. zijn er hier nog adviezen daarvoor qua kast? Hoog max 49 cm , breed max 30 cm, lenge max 50 cm
een kast zit nog niet in mijn lijst omdat ik daar dus nog niet over uit ben.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een geheel nieuwe pc bouwen die de aankomende 5 jaar games aankan op hoge performance. vooral gericht op hoge fps ( speel veel shooters )
Deze lijst heb ik gebouwd maar omdat ik niet bekend ben met allerlei artikelen zit ik misschien met het een en ander verkeerd of aan de dure kant. ik zou daar graag op gewezen willen worden.
Ik hoor graag van jullie.
Graag wil ik mijn nieuwe pc zelf is gaan bouwen. heb dat nog nooit gedaan en ik kijk mijzelf helemaal suf op het internet naar van allerlei mogelijkheden..
ik wil graag met deze pc zware games zonder een enkel probleem kunnen spelen waarbij de fps hoog blijft.
Hieronder is mijn lijst die ik tot nu toe heb gemaakt.
processor - AMD Ryzen 5 5600X Boxed
Moederbord - ASUS ROG Strix X570-I Gaming
Videokaart - MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G
processorkoeling - Noctua NH-D15S chromax.black
Geheugen intern - Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2D3600C18
voeding - Corsair SF750 (2018)
Geheugen - Samsung 860 EVO 2TB
Geheugen - Samsung 970 Evo Plus 1TB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
zware games op high/ultra spelen waarbij fps belangrijk is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 3500 en 4000 max
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb altijd Nvidia gehad en ben daar tevreden mee. maar zie dat Amd videokaarten stuk goedkoper kunnen zijn en niet persee slechter.. graag meningen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de Pc komt onder het bureau in een kast te staan.. dus niet top circulatie voor de koeling.. zijn er hier nog adviezen daarvoor qua kast? Hoog max 49 cm , breed max 30 cm, lenge max 50 cm
een kast zit nog niet in mijn lijst omdat ik daar dus nog niet over uit ben.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een geheel nieuwe pc bouwen die de aankomende 5 jaar games aankan op hoge performance. vooral gericht op hoge fps ( speel veel shooters )
Deze lijst heb ik gebouwd maar omdat ik niet bekend ben met allerlei artikelen zit ik misschien met het een en ander verkeerd of aan de dure kant. ik zou daar graag op gewezen willen worden.
Ik hoor graag van jullie.