🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Vraag
Alle reacties
Meestal schuur je stucwerk.
Maar wat ik zo snel niet snap, alsje het schildert ben je er sowieso van af?
Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator
Het stucwerk is al geschilderd, zal het even erbij zetten.Cyriel85 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:39:
Meestal schuur je stucwerk.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
als het niet zo lang geleden geverfd is, even met de roller met weinig verf over de plek rollen. Even oefenen op een plek waar je het niet ziet. Probeer geen dikke laag te maken (= structuur) maar net even raken.
Helaas hebben de vorige bewoners dit 4 jaar geleden geschilderd. Omdat het schilderwerk er, op een paar zwarte strepen na, nog goed uitziet, willen we het pas over een aantal jaar overschilderen omdat we het nu nog te goed vinden.clements schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:08:
als het niet zo lang geleden geverfd is, even met de roller met weinig verf over de plek rollen. Even oefenen op een plek waar je het niet ziet. Probeer geen dikke laag te maken (= structuur) maar net even raken.
als het glimmen komt doordat de structuur veranderd is dan zit er denk niet veel anders op als opnieuw verven.
Voorbereiden en spullen aan de kant is vaak meer werk als het daadwerkelijke ververen
Voorbereiden en spullen aan de kant is vaak meer werk als het daadwerkelijke ververen
Niet. Als de latex niet te 'schrobben' is, blijf je dit houden. Advies is dan ook om strepen ed. ook te laten staan. Dit valt veel minder op als glimmende plekken.Freekers schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:32:
Zijn er manieren om het glimmende oppervlak weer dof te krijgen, net zoals de rest van het stucwerk? En hoe kan ik strepen in de toekomst het best weghalen zonder dat het oppervlak gaat glimmen?
Dank!
Heb dit helaas ook zelf moeten ondervinden. Overschilderen is de enige oplossing zover ik het weet.
You can't be happy all the time, they will come and break your legs!
Ik heb hetzelfde met een vlek op glasvezelbehang. Die heb ik proberen weg te vegen/poetsen met wat keukenrol. Resultaat is ook een glimmende vlek.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Gum haalt idd de structuur weg. Wat wel werkt, iig op glasvezelbehang: snoetenpoetsers / babydoekjes.
Je zou je er over verbazen wat je daar allemaal mee wegkrijgt. Ik kreeg er zelfs een doodgeslagen mug mee uit de lichtgrijze bekleding van de auto
Hoe het op stucwerk gaat weet ik niet, maar ik zou het zelfde effect verwachten
Je zou je er over verbazen wat je daar allemaal mee wegkrijgt. Ik kreeg er zelfs een doodgeslagen mug mee uit de lichtgrijze bekleding van de auto
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Gaf helaas bij ons de zelfde resultaten. Maakte de vlek/streep glimmend schoon... Was op geschilderde gegronde glasvlies behang.The Eagle schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:12:
Gum haalt idd de structuur weg. Wat wel werkt, iig op glasvezelbehang: snoetenpoetsers / babydoekjes.
You can't be happy all the time, they will come and break your legs!
Pagina: 1