Recent heb ik een woning gekocht (bouwjaar 2006). Ben van plan om over te gaan op een warmtepomp (lucht/water) in combinatie met zonnepanelen en airco. Alles moet in een keer worden geïnstalleerd zodat ik maar een keer hoef af te werken. Er zijn meerdere mensen langs geweest voor een offerte, maar ik twijfel nog een beetje.:fill(white):strip_exif()/f/image/tDkZQlFz1CV9l2VdKezIyfH3.png?f=user_large)
Aanbieder 2 20 panelen::fill(white):strip_exif()/f/image/2x5FtA8yU8qDQcAqvH9PuDA4.png?f=user_large)
Aanbieder 2 25 panelen::fill(white):strip_exif()/f/image/QjxLfWRMuGZWnqYMgJoLncIl.png?f=user_large)
Aanbieder 3 (heeft aan de verkeerde kant ruimte overgehouden, airco die daar staat gaat weg)::fill(white):strip_exif()/f/image/dAlkwUTk4WdCRqTWVuJ0Eivo.png?f=user_large)
Aanbieder 4::fill(white):strip_exif()/f/image/VoybwOyM3sIoupHDSN67BbU6.png?f=user_large)
Aanbieder 5 (geen rekening gehouden met airco en warmtepomp)::fill(white):strip_exif()/f/image/DrPPxW2kWhUAtx2OM2gYN1Kr.png?f=user_large)
/f/image/jqyVKQ80zdcbjvnzDk7PlrA0.png?f=fotoalbum_large)
Warmtepomp lucht/water:
/f/image/d71NuZF6C0JNIAjsKRpIPpTr.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt!
Warmtepomp aanbieder 1 werkt samen met zonnepanelen aanbieder 1 en 2. Warmtepomp aanbieder 2 plaatst zelf zonnepanelen, is meegenomen als zonnepanelen aanbieder 3
Foto's
Aanbieder 1 foto::fill(white):strip_exif()/f/image/tDkZQlFz1CV9l2VdKezIyfH3.png?f=user_large)
Aanbieder 2 20 panelen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/2x5FtA8yU8qDQcAqvH9PuDA4.png?f=user_large)
Aanbieder 2 25 panelen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/QjxLfWRMuGZWnqYMgJoLncIl.png?f=user_large)
Aanbieder 3 (heeft aan de verkeerde kant ruimte overgehouden, airco die daar staat gaat weg):
:fill(white):strip_exif()/f/image/dAlkwUTk4WdCRqTWVuJ0Eivo.png?f=user_large)
Aanbieder 4:
:fill(white):strip_exif()/f/image/VoybwOyM3sIoupHDSN67BbU6.png?f=user_large)
Aanbieder 5 (geen rekening gehouden met airco en warmtepomp):
:fill(white):strip_exif()/f/image/DrPPxW2kWhUAtx2OM2gYN1Kr.png?f=user_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Schaduw
Plat dak, geen schaduw. Voorkeur gaat uit naar Solaredge zodat ik alle panelen afzonderlijk van elkaar kan controleren op werking. Het dak is alleen bereikbaar met een hoogwerker.Jaarverbruik
OnbekendHuidige elektriciteitsaansluiting
3-fase aansluitingBudget en doel
25000 euro heb ik meegefinancierd, mijn doel is om het dak vol zonnepanelen te gooien en een deel vrij te houden voor de warmtepomp/airco unit.Wie gaat het project uitvoeren
1-2 bedrijven op basis van de offertes.Bijhouden van data
Per paneel wil ik alles checken en eventueel bijhouden.Reeds verkregen offertes
Zonnepanelen:/f/image/jqyVKQ80zdcbjvnzDk7PlrA0.png?f=fotoalbum_large)
Warmtepomp lucht/water:
/f/image/d71NuZF6C0JNIAjsKRpIPpTr.png?f=fotoalbum_large)
Regio
Den BoschAlvast bedankt!
Warmtepomp aanbieder 1 werkt samen met zonnepanelen aanbieder 1 en 2. Warmtepomp aanbieder 2 plaatst zelf zonnepanelen, is meegenomen als zonnepanelen aanbieder 3