Toon posts:

x-fire 1024, wie heeft a3d WEL werkend in Half li

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg em ECHT niet aan de praat !

heb de nieuwste drivers van terratec gedownload (de core versie) nieuwste a3d software gedownt van vortexofsound.com en de a3dinf.dll in de HL dir. veranderd (de naam :) )

Als ik nu een server in ga hoor en zie ik een sensura logo met de bijhbehorende geluiden, maar zodra ik in het spel begin te schieten loopt hl vast.

Ook het terugzetten van de oude dll in de HL dir werkt nu niet meer.

systeem:

celeron 850@1077
256mb
win2k + sp2
hl 1.107
cs 1.1

Verwijderd

Bij werkt het wel maar klinkt et voor geen meter:(
Heb de drivers van de cd

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

je moet de drivers van terratec gebruiken en geen vortex troep er doorheen mixen en het bestandje wat je moet hernoemen heet a3dapi.dll

Breek je nek voorzichtig

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik heb zelf een hercules Gametheatre XP , ik had ook problemen met half-life (counterstrike,etc) tot ik sensaura disabled had in de Gametheatre control panel , die sensaura werkt gewoon slecht in half-life(incl. alle mods) , nu loopt het als een tiet.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

gewoon a3dapi.dll zoeken in je halflife directory
en die wegpleure

dan normale a3d drivers installeren (hij installeerd ze in je windows\system)

als halflife a3dapi.dll niet kan vinden in z'n mappie, dan gaat ie die van windows\system gebruiken

zo simple as that

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 09:23 schreef Randy het volgende:
gewoon a3dapi.dll zoeken in je halflife directory
en die wegpleure

dan normale a3d drivers installeren (hij installeerd ze in je windows\system)

als halflife a3dapi.dll niet kan vinden in z'n mappie, dan gaat ie die van windows\system gebruiken

zo simple as that
ja tis aleen jammer dat et bij mij niet werkt

Verwijderd

Het werkt alleen goed in win9x. In win2k kan je alles proberen, maar het zal niet helpen.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ohw ja niet gelezen dat hij win2k had

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:05
Ah ja, in windows 2000 krijg ik mijn kaart met echte Vortex 2 chip al niet eens aan de praat. Denk dat je idd in win 9x verder moet als je A3D 2.0 wil :(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
k nouja ik had et stiekem al opgegeven ja, iig bedankt

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-06 23:51

darthdrinker

HELP!

Ja sorry dat ik deze thread weer omhoog haal maar...
Ik snap het nog niet helemaal, als ik win2K heb kan ik A3D NIET gebruiken?
of werkt het alleen niet bij halflife(counterstrike)..?
Ik heb dus altijd een creative gehad dus ik ben gewend aan drivers die werken en als ze niet werken dat er dan een nieuwe versie komt die dat wel doet...
Als deze kaart zulke slechte drivers en support heeft waarom hoor ik dan alleen positieve verhalen hier op GOT.
Ik word er een beetje moedeloos van, iedereen raad mij dit kaartje aan, heb ik em kom ik er achter dat niks werkt behalve stereo geluid!?
Die feature had mijn onboard soundcard ook al, ik kocht die kaart nou juist voor A3D! :(

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Pagina: 1