Beste mensen, vanwege een herschikking van de zolderruimte (lees: ik offer een deel van 'mijn' ruimte op en maak een kantoor/atelierruimte voor mijn vrouw) ben ik op zoek naar een dakraam. In verband met de constructie van het dak -dragende balk, ingebouwde bergruimte- kan dit dakraam echter niet hoger zijn dan, laten we zeggen, 35-40 cm. Om toch wat licht/lucht binnen te krijgen is het hierdoor niet erg als het wat breder is dan normaal. Dus:
Mijn vraag
Ik zoek een laag doch breed dakraam.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geGoogled met deze zoektermen maar ben niets bruikbaars tegengekomen. Ook heb ik gericht gekeken bij de (voor mij) bekende aanbieders van dakramen maar blijkbaar zoek ik iets vrij unieks.
Heeft iemand hier misschien eerder zoiets gezocht en gevonden, of heeft er iemand tips? Bij voorbaat dank.
Mijn vraag
Ik zoek een laag doch breed dakraam.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geGoogled met deze zoektermen maar ben niets bruikbaars tegengekomen. Ook heb ik gericht gekeken bij de (voor mij) bekende aanbieders van dakramen maar blijkbaar zoek ik iets vrij unieks.
Heeft iemand hier misschien eerder zoiets gezocht en gevonden, of heeft er iemand tips? Bij voorbaat dank.