Naam Facebookpagina verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maria Vasquez
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 27-07-2021
We zouden graag de naam van onze facebookpagina willen wijzigen. Echter, onze aanvraag wordt steeds afgekeurd en we kunnen onze aanvraag ook niet bergumenteren.

Ik las ooit ergens iets over het wijzigen van je IPadres of dergelijke om je aanvraag via de Amerikaanse/Engelse Facebookversie aan te vragen. Dan is de kans groter dat je aanvraag aanvaard wordt. Klopt dit? Heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-05 09:42

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Die kun je toch gewoon zelf wijzigen? Of bedoel je de naam in de URL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maria Vasquez
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 27-07-2021
Ja echt de pagina naam. De URL hebben we al kunnen aanpassen. De naam is inderdaad ook gemakkelijk aan te passen, maar het probleem is dat onze aanvraag steeds wordt afgekeurd. Ik las dus dat je tijdens het wijzigen van de naam kunt beargumenteren waarom je het wil aanpassen. Maar dan moest je iets wijzigen aan je IP adres (ofzoiets?) naar de Engelse versie van Facebook, maar ik kan nergens meer een uitleg vinden hoe je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-05 09:42

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Maria Vasquez schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:46:
Ja echt de pagina naam. De URL hebben we al kunnen aanpassen. De naam is inderdaad ook gemakkelijk aan te passen, maar het probleem is dat onze aanvraag steeds wordt afgekeurd. Ik las dus dat je tijdens het wijzigen van de naam kunt beargumenteren waarom je het wil aanpassen. Maar dan moest je iets wijzigen aan je IP adres (ofzoiets?) naar de Engelse versie van Facebook, maar ik kan nergens meer een uitleg vinden hoe je dat doet.
Je kan het met een VPN verbinding naar de VS proberen, jijzelf kan enkel het lokale IP adres wijzigingen maar dat haalt niets uit in deze kwestie.

"Ons beoordelingsproces kan maximaal drie dagen in beslag nemen en er kan om aanvullende informatie worden gevraagd. Als je naamswijziging wordt goedgekeurd, kun je de publicatie van de pagina de komende zeven dagen niet ongedaan maken. Ook kun je de naam de komende 7 dagen niet opnieuw wijzigen. In de periode kunnen we de mensen die je pagina leuk vinden, laten weten dat de naam is bijgewerkt."

Wordt het klakkeloos afgekeurd? Kun je het niet op de AVG boeg gooien?