Samsung geruchten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
nieuws: Gerucht: Samsung brengt in 2022 qd-oled-tv's van 55" en 65" uit @Xtuv

Hoeveel geruchten hebben we nog nodig over Samsung?

nieuws: Koreaanse media: Samsung op koers om qd-oledschermen in 2021 uit te b...
reviews: Gaat Samsung LG-oledpanelen kopen? - Geruchten over historische deal
nieuws: 'Samsung Display levert in juni tv- en monitor-prototype met qd-oledp...

Persoonlijk, maar dat is dus mijn mening, als zelfs een eerder gerucht (inkopen bij LG) in dit nieuwe artikel over een gerucht vermeld wordt, dan is het toch allemaal wel heeeeel erg in het hoekje "van die man met de regenjas in de parkeergarage bij slecht weer tegen betaling van een pakje peuken gehoord"?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Subtiele kick voor @Xtuv aangezien 'ie gister nog online was ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ze worden goed gelezen

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:33
@MAX3400 We plaatsen niet zomaar elk gerucht, we houden daarbij zeker rekening met de 'waarschijnlijkheid' en de bron waar het vandaan komt. Dit gerucht is nieuwswaardig omdat het concrete (nieuwe) informatie bevat over welke formaten de qd-oleds mogelijk krijgen en wanneer ze verschijnen.

Het is inderdaad een opvallend verhaal met de geruchten over het gebruik van lg-oledpanelen. Samsung Display heeft publiekelijk al bekendgemaakt dat er aan qd-oled wordt gewerkt. De geruchten zijn dat Samsung Electronics (nog) niet tevreden is met de kwaliteit en dus lg-panelen overweegt. Dat wil niet zeggen dat qd-oled van de baan is.

Dergelijke interne keuzes en ontwikkelingen komen gewoonweg zelden of nooit officieel naar buiten. De enige manier om daar wat van mee te krijgen is via dit soort geruchten.