Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Die P2 zal wel harder gaan.
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
mwah, die celly kan waarschijnlijk wel stabiel op 525 ofzo? daar krijg ik de mijne wel op, dat moet makkelijk kunnen. FSB 75 dus...
Denk dat die celly het toch echt wel wint van dat p2-tje. Al zullen het verschil niet echt bepaald indrukwekkend zijn.
Denk dat die celly het toch echt wel wint van dat p2-tje. Al zullen het verschil niet echt bepaald indrukwekkend zijn.
Verwijderd
1 andwoord: Intel Pentium II 400.
512kb chache, en als je deze klokt loopt die gemakelijk op 133fsb (mijn Intel Pentium II 350 loopt op 140fsb = 490mhz).
En dat lukt je niet met die Celly...
512kb chache, en als je deze klokt loopt die gemakelijk op 133fsb (mijn Intel Pentium II 350 loopt op 140fsb = 490mhz).
En dat lukt je niet met die Celly...
Verwijderd
Nog 1 antwoord : Mijn P II is een Pentium II 350 @ 500 (3.5 x 142) en dat haalt en celly nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit. En ik haal 4500 punten met een geofrce ddr en dat haalt een celly ook noooooooooooooooooit omdat de fsb veel lager is, ookal heeft die meer mhz.
Verwijderd
Ja, dat is mieschien iets duidelijker.Op zaterdag 18 augustus 2001 21:40 schreef G4s het volgende:
Nog 1 antwoord : Mijn P II is een Pentium II 350 @ 500 (3.5 x 142) en dat haalt en celly nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit. En ik haal 4500 punten met een geofrce ddr en dat haalt een celly ook noooooooooooooooooit omdat de fsb veel lager is, ookal heeft die meer mhz.
hmm dus zoals ik al dacht:
Die antwoorden schieten zoals al verwacht niet veel op, dat word testen!,
oke, die p2 draait op 448 stabiel, die celly wil maar op 66bus, door brak mobo
Na het benchen op rekensnelheid en datadoorvoer en verwerking is de p2 op alle fronten iets sneller, gemmideld scheelt het zon 8,91 procent
, (op het gemiddelde van 10 testen) nou ja, haalt niet veel uit, en die p2 word overgigens wel beduidend heter.
Maar goed aleen het beste voor mij server, dus laten we die p2 maar lekker zitten.
Die antwoorden schieten zoals al verwacht niet veel op, dat word testen!,
oke, die p2 draait op 448 stabiel, die celly wil maar op 66bus, door brak mobo
Maar goed aleen het beste voor mij server, dus laten we die p2 maar lekker zitten.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik heb een Cellie 366@571MHz ook raar dan....Op zaterdag 18 augustus 2001 21:40 schreef G4s het volgende:
Verwijderd
Ja maar die loopt niet op 142 mhz fsb !Op zondag 19 augustus 2001 14:37 schreef Thorne het volgende:
[..]
Ik heb een Cellie 366@571MHz ook raar dan....
Of je moet superstikstofwaterijsprutcooling hebben
Nee, dat niet nee. Maar ik heb er wel twee, telt dat ook nog?Op zondag 19 augustus 2001 15:10 schreef G4s het volgende:
[..]
Ja maar die loopt niet op 142 mhz fsb !
Of je moet superstikstofwaterijsprutcooling hebben
Tja, als je hem puur als server wilt gebruiken boeit het toch niet???
En waarom dan overklokken? Zodat je kans hebt dat je server minder stabiel draait???
Ik heb zelf een pentium-pro 150 als win2k server.. Het opstarten duurt wat lang, maar daarna draait het ook goed genoeg..
En omdat het ding als server gaat werken neem ik aan dat hij dag en nacht aan moet staan.. Ik zelf ga dan ook een beetje letten op het energie-verbruik en dat soort zaken..
En waarom dan overklokken? Zodat je kans hebt dat je server minder stabiel draait???
Ik heb zelf een pentium-pro 150 als win2k server.. Het opstarten duurt wat lang, maar daarna draait het ook goed genoeg..
En omdat het ding als server gaat werken neem ik aan dat hij dag en nacht aan moet staan.. Ik zelf ga dan ook een beetje letten op het energie-verbruik en dat soort zaken..
die cellies 466 klokken slecht over. de mijne loopt alleen stabiel op 525 en gaat met moeite naar 583. misschien als je wat beter cooling gebruikt en hoger voltage moet het lukken.
dan is ie wel sneller dan die p2.
dan is ie wel sneller dan die p2.
Pagina: 1