Toon posts:

Weird Probs Met mijn Western Digital Caviar450AA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hij is gemaakt op 21 september 2001
en is 45GB. wou gisteren een cd branden om wat ruimte vrij te maken, dat mislukte, toen ben ik maar gewoon een film gaan kijken, en had ook nog flashfxp een keer of 6 lopen en mirc. toen ongeveer op het einde van de film kreeg ik allemaal wazige error msg-es, gelukkig kun je onder win2k meerdere dingen tegelijk terminaten, want er werden in het begin ongeveer 40-50 venseters geopend en toen de helft er van dich was nog eens 30.......... allemaal van flashfxp....

Toen heb ik maar es effe ge-reboot, toen kon hij de schijf niet meer vinden.

Ik de pc een uurtje met rust gelaten (de HD was ongeveer 60 graden, zo voelde hij aan. dus na een uurtje alle kabels er in en er uit. Toen deed hij het weer gewoon. Toen starte ik een paar mp3z en flashfxp van die schijf, en toen knalde hij er weer uit.

Heb de pc toen uit gezet. Vanmorgen weer aan, maar kan de HD niet meer vinden :-( wat kan er mee aan de hand zijn? maakt nu ook zo'n geluid alsof er ijzer over ijzer slipt (niet hard, maar onbekend geluit, dus wazig). heb dat ding bijna een jaar nu. Heb gelukkig now een 17 en een 60 in deze pc zitten, maar er staat heel veel data op die ik absoluut niet kwijt wil.

Anny suggestions?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
denk dat hij gecrashed is

je hebt toch nog garantie

probeer zo snel mogelijk de data eraf te halen

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19

dijkmane

biertje ?

Op zaterdag 18 augustus 2001 18:14 schreef Crash-16 het volgende:
hij is gemaakt op 21 september 2001

heb dat ding bijna een jaar nu.
da's knap, 21 september is over 1 maand, leef jij al in 2002 ?? :-)

maar, ik zou heel snel alles eraf halen, indien mogelijk, op andere PC proberen ?, en dan omruilen, hij moet nog geproduceerd worden dus dan produceren ze hem maar ff opnieuw.

specs : wil je niet weten

Verwijderd

Topicstarter
lol, iedereen maakt wel es een foutje. Heb hem via internet gekocht, en heb de bon niet meer, van alles, zelfs cdr's heb ik de bon nog, alleen van die klote hd niet meer :-( dus heb ik pech :-( toch bedankt

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-04 16:21
Je hebt geen bon nodig. Ik heb pas geleden hetzelfde gehad met een WD en die had nog 1 week fabrieksgarantie. Ik had ook geen bon. Wordt gewoon vervangen door WD. Zie andere threads voor info.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++