Notificatie bij verplaatsen posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:38
Je krijgt een melding als een post gelocked of getrashed wordt, maar als hij verplaatst wordt niet. Dus soms popt er ineens een onbekend topic in je AT zonder dat je er bewust gepost hebt.

Dus een notificatie als een post is verplaatst zou wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heb je die niet (per ongeluk) zelf uitgezet op https://tweakers.net/instellingen/notificaties/?

Daar staat de instelling Als een moderator of mede-auteur een forumpost van jou aanpast of verplaatst

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Yorinn schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:54:
Heb je die niet (per ongeluk) zelf uitgezet op https://tweakers.net/instellingen/notificaties/?

Daar staat de instelling Als een moderator of mede-auteur een forumpost van jou aanpast of verplaatst
Hm gek, die staat gewoon aan. En er is net een post verplaatst van mij waar ik geen melding van kreeg

418O2 in "Shopping Forum - Feedbacktopic"

Dan is het misschien gewoon een bug. Krijg wel (regelmatig :P ) meldingen dat posts ge-edit en gelocked zijn

[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 27-07-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kan ook zijn dat het notificatiesysteem een beetje achter loopt, en dat je 'm dus gewoon nog niet hebt gehad :)

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 27-07-2021 11:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

418O2 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:57:
[...]

Hm gek, die staat gewoon aan. En er is net een post verplaatst van mij waar ik geen melding van kreeg

418O2 in "Shopping Forum - Feedbacktopic"

Dan is het misschien gewoon een bug. Krijg wel (regelmatig :P ) meldingen dat posts ge-edit en gelocked zijn
Maar, volgens mij, stond die post daar al. Ik zie in ieder geval geen melding terugkomen dag die verplaatst is, welke we als mods standaard zien.

[ Voor 46% gewijzigd door Yorinn op 27-07-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Yorinn schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:59:
[...]

Maar, volgens mij, stond die post daar al. Ik zie in ieder geval geen melding terugkomen dag die verplaatst is.
Really? Dan heb ik het fout. Ga daar dan maar van uit en gooi deze maar dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Is misschien de post die je quoot verplaatst? @Yorinn? Het kan natuurlijk dat een reactie al verplaatst is voordat je op de quote knop drukt. Ook al doe je dat vanuit het topic waar de reactie origineel stond, de nieuwe reactie komt dan op de nieuwe plek te staan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

.oisyn schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:04:
Is misschien de post die je quoot verplaatst, @Yorinn? Het kan natuurlijk dat een reactie al verplaatst is voordat je op de quote knop drukt. Ook al doe je dat vanuit het topic waar de reactie origineel stond, de nieuwe reactie komt dan op de nieuwe plek te staan.
Nope. Laatste reactie die is verplaatst naar het SF feedbacktopic komt uit een topic waar 16 juli het laatst is gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Yorinn schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:06:
[...]

Nope. Laatste reactie die is verplaatst naar het SF feedbacktopic komt uit een topic waar 16 juli het laatst is gereageerd.
Ik volgde het topic waar de betreffende posts over ging. Waarschijnlijk heb ik het feedback topic geopend en dacht ik dat het dat andere topic was. Mea culpa

Kreeg net wel de meldingen idd

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 27-07-2021 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

418O2 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:07:
[...]

Ik volgde het topic waar de betreffende posts over ging. Waarschijnlijk heb ik het feedback topic geopend en dacht ik dat het dat andere topic was. Mea culpa
Kreeg je die notificatie wel net? Ik heb je laatste post even verplaatst richting een eigen topic en weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Yorinn schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:08:
[...]

Kreeg je die notificatie wel net? Ik heb je laatste post even verplaatst richting een eigen topic en weer terug.
Ja dus
Pagina: 1