Professioneel Heftruck Syndroom
Vraag
Alle reacties
Dit.Nielson schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:28:
Zit eruit als een hele dikke condensator, mogelijk voor een 3-fase motor oid?
Nee, lijkt idd aan de -| |- iets van een condensator oid
Steam/Epic: Deurstopper
Alternatief is het een ouderwetse condensator.
Zoals dit:

Rr staat de capaciteit in uF(25, 75, 200uF). Zie je de tekentjes? Is hetzelfde.
[ Voor 11% gewijzigd door LED-Maniak op 27-07-2021 10:40 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
[ Voor 93% gewijzigd door Señor Sjon op 27-07-2021 12:27 ]
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Ik kwam op een Adidas paginaHarrie_ schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:40:
Op foto 1 is duidelijk de tekst 'C5866' te zien. Als je daar naar googled kom je als eerste hit op deze pagina uit.
[Afbeelding]
Dit type werd volgens mij veel in de koppen van een Wikipedia: Polaris (raket) gebruikt. Ik zou heel voorzichtig verder graven en vast de EOD bellen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dat had ik natuurlijk al gedaan, maar dan google afbeeldingen. Stuitte op niks helaas. Maar thanks!Harrie_ schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:40:
Op foto 1 is duidelijk de tekst 'C5866' te zien. Als je daar naar googled kom je als eerste hit op deze pagina uit.
[Afbeelding]
Professioneel Heftruck Syndroom
Maar zoals al gezegd is het een condensator, zeer waarschijnlijk van een motor.
[removed]
Poah dikke Massey.
200+(200?)+75+25 uF
? volt
Waarschijnlijk voor een oude elektromotor o.i.d. gebruikt.
In ieder geval zal hij niet zomaar ontploffen, en ik vraag me af of er nog elektrolyt in zit.
Ga er maar van uit dat dit wel elektronica/chemisch afval is.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
In het geval van een Polaris zou ik eerder de CBRN bellenThe Eagle schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:43:
Condensator idd, zover is duidelijk
Dit type werd volgens mij veel in de koppen van een Wikipedia: Polaris (raket) gebruikt. Ik zou heel voorzichtig verder graven en vast de EOD bellen
t zal ongetwijfeld nog ergens anders voor gebruikt worden. heeft er toevallig iets van een transformator huis bij je in de buurt gestaan?
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
is dit een retorische vraag?BJBoes schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:16:
grappen makers met je polaris rakket. hoe komt een amerikaanse rakket uit de jaren 60 bij hem in de grond terecht volgens jullie.
vliegend aangezien een raket geen wielen heeft.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
euhuh en sinds wanneer zijn wij een doelwit van Amerika? /sarcasme offjack zomer schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:20:
[...]
is dit een retorische vraag?
vliegend aangezien een raket geen wielen heeft.
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
niet, is ook erg on waarschijnlijk dat het onderdeel van die vuurpijl is.BJBoes schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:22:
[...]
euhuh en sinds wanneer zijn wij een doelwit van Amerika? /sarcasme off
Maar je vraag was, hoe zou hij daar kunnen komen. En buiten vliegen zijn er weinig andere manieren waar op die vuurpijl daar terecht komt,
[ Voor 10% gewijzigd door jack zomer op 27-07-2021 12:29 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
![]()
:strip_exif()/f/image/uTvPUEPY4OTi52SYQW1bDU9L.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7qr7BJsFsFsPPJIIH6WvPrs5.jpg?f=fotoalbum_tile)