Ik heb het dan eindelijk voor elkaar. Mijn geforce MX heeft geen output filter meer (VGA) waardoor ik dus beter beeld heb. Ik heb nu in de allerhoogste resolutie zeer scherp beeld. Ik heb wel een waarschuwing voor degene die dit ook willen doen. PAS OP!! Ik heb er erg lang over gedaan en er is ook nog een soldeer eilandje gebroken tijdens het verwijderen van de condensatoren waardoor rood niet meer werd weergegeven op mijn scherm. Ik heb dit moeten oplossen door een baantje open te krabben met een scherp mes en deze met een soort by pass weer aan elkaar verbonden. Als je dacht dat het verwijderen van de condensatoren erg is probeer dan maar een een koper draadje van 1/10 mm te solderen op een baantje van 1/10 mm. Maar het is gelukt en ik ben tevreden. Dit wilde ik alleen even kwijt.
hmm .. ik zie er vanaf. Ik denk niet dat het in mijn geval echt tot verbetering lijdt . Heb hier een Asus GF2 MX op een iiyama A901HT (VMPro 450)...
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
kan je het echt goed zien dat je beter beeld heb?
En waarom zou dat dan niks opleveren? Bij mijn weten heeft alleen een Hercules MX het niet nodig (volgens dat stukje wat een tijd geleden op T.net stond).Op zaterdag 18 augustus 2001 18:04 schreef violator_ het volgende:
hmm .. ik zie er vanaf. Ik denk niet dat het in mijn geval echt tot verbetering lijdt . Heb hier een Asus GF2 MX op een iiyama A901HT (VMPro 450)...
Of is die Iiyama zo bout dat je het toch niet zou zien
Nee dat kan niet ivm met storings-regels.Op zaterdag 18 augustus 2001 18:11 schreef UrgoanElsa het volgende:
Kunnen ze dit niet gewoon standaard in de winkel doen?
Ik draai 1280x1024 @ 85 Hz en heb gelezen dat je pas echt de verbetering kan zien op 1600x1200 of hoger bij een 21" scherm of beter ...Op zaterdag 18 augustus 2001 18:12 schreef Jake het volgende:
[..]
En waarom zou dat dan niks opleveren? Bij mijn weten heeft alleen een Hercules MX het niet nodig (volgens dat stukje wat een tijd geleden op T.net stond).
Of is die Iiyama zo bout dat je het toch niet zou zien
[..]
Nee dat kan niet ivm met storings-regels.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Nee, plaatjes maken heeft niet zo veel zin tenzij je een hele goeie digitale camera heb. Screen shots hebben ook geen zin want daarmee zie je dus geen verschil. Ik heb van mijn videokaart MSI 1881 (dacht ik) alleen de 9 condensatoren eraf gehaald en de overige 6 weerstanden lekker laten zitten. Neem nou maar van mij aan dat het beeld op mijn monitor veel scherper is geworden en dat zelf de kleuren veel beter zijn geworden. De kleur wit was voorheen een beetje wit/grijs achtig en nu is het dus helder wit.
Tip: condensatoren kun je ipv verwijderen ook doorhalen.PAS OP!! Ik heb er erg lang over gedaan en er is ook nog een soldeer eilandje gebroken tijdens het verwijderen van de condensatoren
Dat brengt minder risico's met zich mee dan lostrekkern omdat die dingen nog wel eens vastgelijmd worden.
Ok, punt voor jouOp zaterdag 18 augustus 2001 18:19 schreef violator_ het volgende:
Ik draai 1280x1024 @ 85 Hz en heb gelezen dat je pas echt de verbetering kan zien op 1600x1200 of hoger bij een 21" scherm of beter ...
Maar ik zou zoiets toch nooit doen...
Pagina: 1