Ik zoek een tablet waarbij ik lekker op de bank mijn favouriete mmorpg kan spelen: Runescape, het spel wat ik bedoel heeft 1 specefieke client die erg leuk is: Runelite, deze client is erg sterk met zijn plug ins maar vraagt veel cpu kracht. Runescape is natuurlijk grafisch erg low resolutie maar deze client kan alles toch wat smoother maken. Runescape kan ook normaal op android worden gespeeld zoals mobiel. Maar ik zoek echt een tablet waarbij ik dus Runescape kan spelen via de Runelite client. Dus de mobiel kan het spel zeer zeker goed aan op een gemiddeld mobieltje. Ik wil tot 800 euro gaan voor een tablet. Ik wil geen muis keyboard erbij halen om het beter te maken. Heb 2 pcs gaat me er echt om lekker op de bank te liggen chillen en meer in de woonkamer te zitten.
Runelite client kan niet op android worden gespeeld. Dus het moet al een
windows tablet hoogst waarschijnlijk.
Ik had al gekeken in de osrs reddit en er was 1 met een Microsoft Surface Pro, echter dat is een tablet
die bedoeld is met een keyboard en muis functie dus zoiets zoek ik niet.
Iemand een idee wat misschien het beste is qua geld en opties?
Dit is net een te specefieke vraag die ik niet kan filteren op een website die tablets aanbied.
Als iemand ervaring hierin heeft. Alles tips zijn welkom!
Runelite client kan niet op android worden gespeeld. Dus het moet al een
windows tablet hoogst waarschijnlijk.
Ik had al gekeken in de osrs reddit en er was 1 met een Microsoft Surface Pro, echter dat is een tablet
die bedoeld is met een keyboard en muis functie dus zoiets zoek ik niet.
Iemand een idee wat misschien het beste is qua geld en opties?
Dit is net een te specefieke vraag die ik niet kan filteren op een website die tablets aanbied.
Als iemand ervaring hierin heeft. Alles tips zijn welkom!