Het lukt mij niet om de Nest Mini toe te voegen. Ik heb als ‘hoofdspeaker een ’ Harman Citation One'. Ik heb al verschillende keren het rijtje hieronder doorlopen, maar bij het laatste stapje krijg ik de melding ‘Kan niet communiceren met je Nest Mini’.
Hier de stappen die ik gevolgd heb:
1. Via plus-teken linksboven gestart
2. Apparaat instellen
3. Gekozen voor ‘Nieuw apparaat’
4. ‘Huis’ geselecteerd (in mijn situatie) en geklikt op ‘Volgende’
5. De Nest Mini wordt gevonden en geklikt op ‘Ja’ (lijkt dus goed)
6. Er wordt een verbinding genaakt, ik hoor het bliebje, klik op ‘Ja, is goed’ (blauwe lampjes branden op de Nest Mini)
7. Ik heb een nieuwe ruimte aangemaakt ‘Hobbykamer’ en klijk op ‘Vogende’
8. Mijn router (Fritz!Box) geselecteerd en geklikt op ‘Volgende’
9. Vinkje bij wachtwoord onthouden en dan weer geklikt op ‘volgende’
En dan komt de vervelende melding ‘Kan niet communiceren met je Nest Mini’. Kan dan op OK klikken, maar er gebeurt verder niks. Maar wat doe ik fout??
Ik las ergens dat er op de achterkant een mini-knopje zou zitten om te resetten, maar niet op mijn speaker
Voor alle duidelijkheid: alle andere WiFi apparaten, mobiel, iPad, laptop. Hue-lampen werken perfect!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen….
Hier de stappen die ik gevolgd heb:
1. Via plus-teken linksboven gestart
2. Apparaat instellen
3. Gekozen voor ‘Nieuw apparaat’
4. ‘Huis’ geselecteerd (in mijn situatie) en geklikt op ‘Volgende’
5. De Nest Mini wordt gevonden en geklikt op ‘Ja’ (lijkt dus goed)
6. Er wordt een verbinding genaakt, ik hoor het bliebje, klik op ‘Ja, is goed’ (blauwe lampjes branden op de Nest Mini)
7. Ik heb een nieuwe ruimte aangemaakt ‘Hobbykamer’ en klijk op ‘Vogende’
8. Mijn router (Fritz!Box) geselecteerd en geklikt op ‘Volgende’
9. Vinkje bij wachtwoord onthouden en dan weer geklikt op ‘volgende’
En dan komt de vervelende melding ‘Kan niet communiceren met je Nest Mini’. Kan dan op OK klikken, maar er gebeurt verder niks. Maar wat doe ik fout??
Ik las ergens dat er op de achterkant een mini-knopje zou zitten om te resetten, maar niet op mijn speaker
Voor alle duidelijkheid: alle andere WiFi apparaten, mobiel, iPad, laptop. Hue-lampen werken perfect!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen….