[OFP]handleiding op vakantie vergeten. wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik heb ofp (legaal!!!!!!!!!) gekocht en ik heb nu de handleiding vergeten weer mee terug te nemen van mijn vakantieadres. nu is dat op zicht niet zo'n heel groot probleem want mijn ouders zijn de eigenaren van dat huisje en ze komen er in oktober weer. dus ik krijg hem eind oktober weer.
het enige wat er kan gebeuren is dat huurders de handleiding meenemen, of dat het huis affikt (beide niet erg waarschijnlijk denk ik) maar ik wil toch weten of ik die key uit ofp kan slopen voor het geval ik het spel onverhoopt opnieuw moet installeren (virus, vern**kte windhoos o.i.d.) weet iemand dat?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:56

Bloodclot

Jawier!

misschien even in het register (regedit bij start>uitvoeren) zoeken.

in het register worden bij sommige programma's en games de key's opgeslagen. ik gebruik dit truckje vaak voor Halflife en als ik een key van windows nodig heb

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ok. ik ga het ff proberen

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Hmm, ik heb het eens gecheckt bij mij, en er staat inderdaad een key (Khey_Localmachine/software/codemasters/Operationflashpoint of zoiets), maar id is blijkbaar versleuteld ofzo, want hij komt niet overeen met die op mijn handleiding.

maybe kan je wel die key kopieren, en als je het dan moet installeren gewoon die dingen rechtstreeks weer in het register gooien?

(Bij halflife en tribes 2 staan ze onversleuteld in het register)

Verwijderd

zou het toevallig in hexadecimaal staan? Anders zou je misschien die waarde ergens ff moeten opschrijven of kopieeren. Als je compu dan crasht en je installeerd Flashpoint dan voer je voordat je hem opstart weer in het register in. (alleen geen flauw idee of dit daarwerkelijk werkt)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:58 schreef ocf81 het volgende:
ik heb ofp (legaal!!!!!!!!!) gekocht en ik heb nu de handleiding vergeten weer mee terug te nemen van mijn vakantieadres. nu is dat op zicht niet zo'n heel groot probleem want mijn ouders zijn de eigenaren van dat huisje en ze komen er in oktober weer. dus ik krijg hem eind oktober weer.
het enige wat er kan gebeuren is dat huurders de handleiding meenemen, of dat het huis affikt (beide niet erg waarschijnlijk denk ik) maar ik wil toch weten of ik die key uit ofp kan slopen voor het geval ik het spel onverhoopt opnieuw moet installeren (virus, vern**kte windhoos o.i.d.) weet iemand dat?
KUTzooi mijn moeder kan de handleiding niet vinden!!!! ik heb de regkey van win98 maar ik draai nu win XP lijkt erop dat ik een nieuwe moet gaan kopen (sometimes i hate keys :( )

© ocf81 1981-infinity

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Wow das kut voor je.....
Maar heb je die key nou gevonden of niet !?

edit:

Ik zie nu dat je hem dus wel hebt.
Waarom moet je dan een nieuwe kopen ?
Je hebt de key toch ?

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06-2025
Hij staat versleuteld maar er is een simpele oplossing; invoeren in je Windows calculator en je hebt de code. Ik heb zelf de org. versie. Iemand op mijn bedrijf hier dacht de cd te kunen spelen middels een kopie van mijn cd en heeft zo de key uit de registry gehaald. En ja, autofade werkt dus niet, 2mnd later en hij werkt nog steeds.

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06-2025
Hij staat versleuteld maar er is een simpele oplossing; invoeren in je Windows calculator en je hebt de code (is hexadecimaal dus fff omzetten). Ik heb zelf de org. versie (!!!). Iemand op mijn bedrijf hier dacht de cd te kunen spelen middels een kopie van mijn cd en heeft zo de key uit de registry gehaald. En ja, autofade werkt dus niet, 2mnd later en hij werkt nog steeds.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik heb een stuke waar ik van dacht dat het de key was. dus niet :(

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1