Mijn vraag, nadat ik een zoektochtje deed op het forum maar eigenlijk geen echte gebruikservaringen kon vinden hier, en eigenlijk ook wel een beetje de Tokkie-ervaringen verder online voorbij wil gaan 
Sinds kort (iig dat ik er van weet) is dat je als je bij Caiway zit daar ook mobiel internet kan krijgen. Die bundel zou wel ietsss aantrekkelijker zijn dan m'n 3GB per maand voor rond de 20-25 euro bij Vodafone Red Essential, ergens in 2019 verkregen met een Black Friday. Je krijgt er stuk meer data voor terug en nu merk ik dat ik moet lijnen om binnen de 3GB te blijven. Wat zijn nu eigenlijk jullie ervaringen hiermee? Min of meer was Caiway vooral tof voor internet-only, en zou je qua tv en support het maar moeten mijden. Geen idee alleen of dat hiervoor geldt. Wat zou ik nu het beste kunnen doen?
                    Dit was nog het meest relevante, maarrr meer dan een jaar oud.Smobbo schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:22:
[...]
Bij caiway kan je sinds kort ook een mobiel abonnement nemen met dan korte op je vaste aansluiting en mobiele aansluiting.
Wellicht interessant mocht je zo’n grote bundel niet kunnen vinden
Sinds kort (iig dat ik er van weet) is dat je als je bij Caiway zit daar ook mobiel internet kan krijgen. Die bundel zou wel ietsss aantrekkelijker zijn dan m'n 3GB per maand voor rond de 20-25 euro bij Vodafone Red Essential, ergens in 2019 verkregen met een Black Friday. Je krijgt er stuk meer data voor terug en nu merk ik dat ik moet lijnen om binnen de 3GB te blijven. Wat zijn nu eigenlijk jullie ervaringen hiermee? Min of meer was Caiway vooral tof voor internet-only, en zou je qua tv en support het maar moeten mijden. Geen idee alleen of dat hiervoor geldt. Wat zou ik nu het beste kunnen doen?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
:strip_icc():strip_exif()/u/359939/ic.tweakimg.net.jpg?f=community)