Semantische discussie: werkt het of niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:59

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
nieuws: Webversie Outlook werkt vanaf 17 augustus niet meer volledig in IE 11
Webversie Outlook werkt vanaf 17 augustus niet meer volledig in IE 11

De Outlook Web App is na 17 augustus voor gebruikers met een AAD-account nog volledig te gebruiken in combinatie met Internet Explorer 11, maar krijgt vanaf dan geen nieuwe functies meer. Gebruikers met een Microsoft-account worden vanaf de genoemde datum doorgestuurd naar de Light-versie van de Outlook Web App.
Ik snap wat je zegt maar in de titel "werkt na 17 augustus niet meer volledig" en in het bericht "na 17 augustus nog volledig te gebruiken" is tegenstrijdig.

Daarnaast kan je nog bediscussieren of dat je de Light-versie überhaupt als volledig werken kunt bestempelen. Ik zou dus wat zinnen / woorden omgooien en aanpassen.

---
@Xtuv

[ Voor 9% gewijzigd door Eagle Creek op 26-07-2021 14:07 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:33
@Eagle Creek Voor Microsoft-accounts werkt het niet meer volledig, dus het werkt niet meer volledig. Semantisch klopt dat toch? :)
Eagle Creek schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:06:
Daarnaast kan je nog bediscussieren of dat je de Light-versie überhaupt als volledig werken kunt bestempelen. Ik zou dus wat zinnen / woorden omgooien en aanpassen.
Ik bestempel de Light-versie juist niet als volledig werken. AAD-accounts gaan nog niet over op de webversie.

[ Voor 59% gewijzigd door Xtuv op 26-07-2021 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:59

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Xtuv schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:08:
@Eagle Creek Voor Microsoft-accounts werkt het niet meer volledig, dus het werkt niet meer volledig. Semantisch klopt dat toch? :)
Dát onderscheid ben ik volledig met je eens maar de titel maakt het onderscheid niet. Ik snap die reden (beperkte ruimte) maar dan zou ik dus niet beginnen met te beschrijven dat het wél volledig werkt :).

Maar blijft jouw artikel :9.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:33
Ik haal 'volledig' weg uit de eerste zin onder de alinea. Dat maakt het misschien wat minder tegenstrijdig :)