Advies aankoop ouderlijke woning

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DappereDodo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 09:44
Al enige tijd overweeg ik het ouderlijk huis te kopen. Het betreft een jaren 50 woning die mijn vader met z’n broers gebouwd heeft, maar waar al 30 jaar niets meer aan gedaan is. Isolatie bestaat uit dubbelglas beneden en een spouwmuur, en verder niets… De binnenwanden zijn niet best (brokkelt af bij het slaan van een spijker), kozijnen hier en daar rot, keuken en badkamer zijn uitgeleefd, houten tussenvloer ipv beton, bijgebouw heeft regelmatig lekkages, etc.etc.

Members only: huidige woning
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Op zich is het een mooi klushuis, als je handig bent. Dat ben ik wel, maar alleen als ‘r een toetsenbord aan zit :o . Alles wat ik wil doen zal uitbesteed moeten worden. In eerste instantie zat ik te denken aan verbouwen en een (nieuwe) aanbouw, maar er moet zo verschrikkelijk veel gebeuren dat volledige nieuwbouw niet eens zoveel duurder is.

De locatie is dikke prima. Het ligt in het buitengebied van Oss, ongeveer 1200m2, in een bosrijke omgeving, echter wel 200m van de A59. Voor mij geen probleem, ik ben er opgegroeid dus dat geluid ben ik wel gewend.

Mijn probleem is het benodigde budget.
Members only: budget

Dat is een behoorlijke som en wil ik er wel voor uitgeven, maar ik wil geen waarde vernietigen. Wellicht dat ik na m’n pensioen (over een jaar of 15) iets heel anders wil en dan moet het huis geen molensteen om m’n nek zijn. Kortom, als alles klaar is moet het huis z’n geld wel waard zijn.
Als ik kijk wat je voor dat budget kunt kopen in de omgeving, dan komen diverse woningen in de villawijk iets verder op in aanmerking. Die zijn vaak wel ouder, maar meestal ook veel groter en tsja, dan woon je wel in een villawijk (for what’s it worth).

Graag hoor ik jullie gedachten hierover. Ik zit hier al geruime tijd over te wikken en wegen en een outsider opinion is zeer welkom :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:46
Je zal er nog een berekening naast moeten leggen hoeveel het gaat kosten om het te verbeteren. Je zit dan ook minder vast aan al die doorgeschoten bouwvoorschriften.

Heeft het huis ook geen emotionele waarde? Ikzelf zou in die situatie toch eerst kijken of het kan worden opgeknapt.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-08 15:48
Als je het gaat slopen moet je er ook een sloopprijs voor geven, anders ben je zeker waarde aan het vernietigen. Nu is afhankelijk van de locatie 470k voor 1200m2 grond geen reet dus wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DappereDodo
JukeboxBill schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:50:
Je zal er nog een berekening naast moeten leggen hoeveel het gaat kosten om het te verbeteren. Je zit dan ook minder vast aan al die doorgeschoten bouwvoorschriften.

Heeft het huis ook geen emotionele waarde? Ikzelf zou in die situatie toch eerst kijken of het kan worden opgeknapt.
Verbouw is geraamd op max 375K, en dat is dan met flink wat isolatie, warmtepomp, etc.. Emotionele waarde, sure, maar tot een grens. Uiteindelijk is de flexibiliteit om het te kunnen verkopen ook heel wat waard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22:44
Als ik t zo lees is t wanden binnen stuccen en schilderen, spouwmuurisolatie of voorzetwanden (buiten of binnen) nieuwe dakbedet, nieuwe badkamer keuken en toilet en dan heb je weer een goed huis toch. Ben je verwacht ik voor minder dan 100k klaar

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DappereDodo
Makrolon schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:31:
Als ik t zo lees is t wanden binnen stuccen en schilderen, spouwmuurisolatie of voorzetwanden (buiten of binnen) nieuwe dakbedet, nieuwe badkamer keuken en toilet en dan heb je weer een goed huis toch. Ben je verwacht ik voor minder dan 100k klaar
De woning nu is 58x2m2, dus vergeet de nieuwe aanbouw niet. En de houten tussenvloer vervangen door beton ivm geluidsoverlast, de begane grond vloer verwijderen en een nieuwe, geïsoleerde vloer erin, paar binnenwanden, waaronder een draagmuur, slopen om meer ruimtelijk gevoel te creëren, etc. En dat allemaal laten doen, plus bouwbegeleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:30
Kun je niet een paar honderd euro uitgeven aan een bouwkundige/constructeur, die even echt uitzoekt en rapporteert (desnoods met destructief onderzoek, als dat van je ouders mag) wat je echt moet fixen en wat niet zeker vast te stellen is maar een probleem zou kunnen zijn? Zijn er bouwtekeningen? Aangenomen dat ze niet maar lukraak iets hebben gebouwd toen.

Zo op het oog ziet het er namelijk niet uit alsof het op instorten staat. Nu kan de schijn bedriegen, daarom iemand vragen die er echt iets van begrijpt.

Aangenomen dat je vader nog leeft kan die vast ook vertellen hoe ze e.e.a. hebben geconstrueerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DappereDodo
Op instorten staat het absoluut niet, maar ik wil het wel optrekken naar moderne maatstaven. Dan zal je de nodige isolatiemaatregelen moeten nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:30
Ja, maar de kosten daarvan hoeven echt niet in de buurt van nieuwbouw te komen, over het algemeen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllesKan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05-2023
DappereDodo schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:56:
Op instorten staat het absoluut niet, maar ik wil het wel optrekken naar moderne maatstaven. Dan zal je de nodige isolatiemaatregelen moeten nemen.
Dat begrijp ik wel, maar 470K om alleen maar te verbouwen lijkt me niet realistisch. Gooi het dan plat en bouw voor 470K iets nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
20k voor kosten koper én sloopwerken? Weet je in dat geval zeker dat er geen asbest of loodhoudende verf in de woning zit? En is dat inclusief bouwrijp maken van de grond?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
Je zou -gelet op dat het een zeer ruime kavel is- kunnen overwegen om bij sloop een tweekapper terug te bouwen of 2 vrijstaand op een kavel van bijv. 600 m2. (Of 700/500l Dan verkoop je de ander om je eigen nieuwbouw mee te financieren. Meestal werkt de gemeente daar wel aan mee middels een kruimelregeling om bestemmingsplan aan te passen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02:13

Bob Popcorn

Plop!

900k in dat gebied? Als ik zo vluchtig kijk kun je daar wel wat beters voor krijgen toch... Toevallig ken ik iemand die vrijstaand woont in Heesch, dat kostte 500k (wel fors minder grond). Misschien oneerbiedig naar jou en je ouderlijk huis, maar als je het over 15 jaar wellicht wil verkopen zou ik toch heel goed nadenken of je dat er dan voor kunt krijgen... Het is zogezegd niet per se een mooi huis, dus dat maakt verkoop lastig.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 10-08 14:23

mark-k

AKA markkNL

470k bouw je waarschijnlijk een groter huis voor terug als je zou willen dus dat is vrij veel voor verbouwen. De helft is denk ik realistischer, met mn eigen verbouwing in t achterhoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DappereDodo
Voor de goede orde, 470k is het nieuwbouw budget, 375k het verbouwbudget.

Het verbouwbudget heeft een architect gemaakt. Misschien niet de beste partij, maar heel veel ernaast zullen ze niet zitten.

@kaboom1555 dank voor de suggestie, maar ik woon nu in een tweekapper. Ik wil nu echt een vrijstaand huis, liefst met wat ruimte zodat je niet de hele Formule 1 meekrijgt als de buren weer eens in de tuin tv zitten te kijken...

@Bob Popcorn precies dat is m'n aarzeling. Aan de andere kant, in Heesch worden nu kavels uitgegeven van >400 euro/ m2 (plan De Erven, voor vrijstaande kavels).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AllesKan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05-2023
DappereDodo schreef op zondag 25 juli 2021 @ 20:12:
Mja, kost in dat geval een ton meer.

Maar een eventuele toekomstige koper koopt zeer waarschijnlijk liever een nieuwbouw woning uit 2023, dan een opgekalefaterde woning uit 1950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02:13

Bob Popcorn

Plop!

@Bob Popcorn precies dat is m'n aarzeling. Aan de andere kant, in Heesch worden nu kavels uitgegeven van >400 euro/ m2 (plan De Erven, voor vrijstaande kavels).
Ben je gehecht aan het huis an sich? Anders zou er wel een verdomd grote verbouwing nodig zijn om dit huis attractief genoeg te maken zodat het over 15 jaar in een kopersmarkt (want dat is deze prijsklasse) makkelijk kwijt te raken.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:42
Het is normaliter niet het idee dat de waarde van de grond ook de waarde van de voorgaande woning tegen nieuwbouw-tarieven vertegenwoordigd. Je hebt een prijs voor bouwgrond plus de prijs van de bouw erop.

Ook op een woning schrijf je af, afhankelijk van het onderhoud wat wordt uitgevoerd. Als er een te slopen woning op staat (of een woning waarvan het opknappen zoveel kost als hier) dan heeft die woning een waarde 0 feitelijk (of zelfs negatief als er nog gesloopt moet worden). Tenminste, dat maak ik op uit je verhaal.

Als je dan kijkt naar de m2-prijs dan zit je met de Nieuwe Erven aan de hoge kant denk ik. Waarom zou je in het buitengebied eenzelfde meterprijs betalen als voor een woning in een nieuwbouwwijk? Een bouwblok van 300 m2 en 900 m2 grond die sowieso niet bebouwd mag worden (aanname) in het buitengebied, ver van voorzieningen. Als we de kern Maren-Kessel als vergelijkbaar nemen (je moet iets) dan kom je op 300 m2 x 250 euro + 900 x 150 (tuin) = 210.000.

Zowel huizenmarkt als de bouwprijzen zitten momenteel op de top (althans, zeker weten doe ik het niet maar volgens mij denkt iedereen dat?). Je sponsort je ouders hiermee (kan bewuste keuze zijn) maar tbh denk ik verder dat je een dief van je eigen portemonnee bent als je dit plan nu gaat uitvoeren.

Maar goed, my 2 cents...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 09:15
Weet in ieder geval dat je die 900k nooit meer terug gaat krijgen.

Mijn advies: doe het niet. Je wilt over 15 jaar met pensioen, wil er dan vanaf maar het brengt nooit meer de waarde op die je erin gestoken hebt. Dat is niet zo mooi voor het rekensommetje, of je moet het echt met gemak kunnen missen (maar dan nog wellicht zonde? Dat maakt natuurlijk iedereen zelf uit.)

Als je een jaren ‘50 huis koopt doe het dan voor de woning, anders zoek je een kavel. Het huis ziet mij er vanaf de foto namelijk prima uit. Vloer, spouwmuur en dakisolatie zijn de kosten niet (tov de rest). Kozijnen vervangen is ook zo gedaan. de verdiepingsvloer zal wel een kostenpost zijn als je van hout naar beton wil, maar waarom geen lewisplaten op de (eventueel nieuwe) houten balken en daarop (licht)beton als het geluid zo erg stoort?
Al de rest (buiten casco) heb je zowel in oud- als nieuwbouw, dat noem ik maar even niet.

Keep it simple stupid geldt ook in de bouw. Je moet toch met 200k een heel eind komen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555

Het verbouwbudget heeft een architect gemaakt. Misschien niet de beste partij, maar heel veel ernaast zullen ze niet zitten.

@kaboom1555 dank voor de suggestie, maar ik woon nu in een tweekapper. Ik wil nu echt een vrijstaand huis, liefst met wat ruimte zodat je niet de hele Formule 1 meekrijgt als de buren weer eens in de tuin tv zitten te kijken...

Ik weet niet hóe vrijstaand je wil zitten maar regio midden hier zijn kavels van 4-500 m2 zeer gangbaar, dan zou je zelf zeker nog eentje van 700 over kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:42
kaboom1555 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 21:17:
[...]

Ik weet niet hóe vrijstaand je wil zitten maar regio midden hier zijn kavels van 4-500 m2 zeer gangbaar, dan zou je zelf zeker nog eentje van 700 over kunnen houden.
Als je in het buitengebied wil bijbouwen (cq splitsen) dan moet je sowieso een ruimte-voor-ruimte titel kopen van 150k oid... Als er al beschikbaar zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:09
@DappereDodo Ervaring uit het verleden. Huis gekocht, jaren 50 wederopbouw kwaliteit ofwel snel en goedkoop gebouwd. Aantal jaren in gewoond met relatief weinig aanpassingen, alleen redelijk goed leefbaar gemaakt met basisisolatie etc.

De eerste jaren eens goed gekeken wat er allemaal moest gebeuren, na 5 jaar kijken, rekenen en overwegen bleek dat verbouwen ongeveer de originele huisprijs (inclusief kavel) te zijn met als resultaat: Een gemoderniseerd jaren 50 huis met het oude fundament (niet onderheid e.d.) op niet helemaal de juiste plek op het kavel te staan. Wij hebben besloten te slopen en nieuw te bouwen, dat was binnen het bestemmingsplan mogelijk. Heeft uiteindelijk meer gekost en was zeker een stuk kapitaalvernietiging omdat de waarde bij sloop al bijna verdubbeld was. Nu jaren jaren geen dag spijt van gehad. De kosten zijn eruit, het totaal is meer waard dan de investeringen en we hopen hier nog jaren te blijven.

Buren zaten met wat beperkingen (gemeentelijke herindeling geweest, alles moeilijker) - die hebben " herbouwd" door een strekkende meter van een meter hoog in een hoek van het oude huis te laten staan. Daaromheen compleet opnieuw energiezuinig nieuw opgebouwd.

Wij zien het huis niet als investering of als kostenpost maar als een plek om met plezier te wonen, liefst voor langere tijd. Wonen kost ook gewoon geld. O ja, en lokatie. Echt vrijstaand wonen is (betaalbaar) vrijwel niet meer te vinden.....

Succes met je beslissing!

<aanvulling> Ouderlijk huis is emotie, Bij de bedragen waar je het over hebt moet je emotie zoveel mogelijk uitschakelen. Je bent koper van een huis, je ouders zijn verkopers. Jij gaat doen wat jij wilt, zodra de verkoopakte getekend is zijn je ouders feitelijk buiten beeld. Gaat dat lukken of gaat daar oneenigheid van komen?

[ Voor 13% gewijzigd door DjoeC op 26-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DappereDodo
@AllesKan @Bob Popcorn @bvdbos @_Piwi_ Bedankt voor jullie reacties. Het ligt wel in het buitengebied, maar nu ook weer niet in ver-weg-buitengebied. Het ligt tussen de bebouwde kom van Oss en Heesch in. In 5 autominuten zit je in centrum Heesch of ben je bij een wijk-winkelcentrumpje. 10 autominuten van centrum Oss. Persoonlijk zit ik er liever dan in een nieuwbouwwijk. Bovendien, 415k / 1200m2 = 345 < 400 :).

@DjoeC bedankt voor je uitgebreide verhaal. Goed om een ervaring te lezen. Hoeveel jaren is 'jaren later' in jouw geval?
Ik snap dat een woning primair is om in te wonen en geen beleggingsobject, maar ik wil me niet ophangen aan het huis. Straks is de marktwaarde zoveel lager dat ik niet kan verkopen en dat ik veel langer moet blijven werken (m'n FY pot gaat 'r namelijk wel grotendeels in zitten 8) ).

Overigens, de koopprijs is de marktprijs geschat door een makelaar, obv wat een derde er voor zou geven. En het is gewild, we hebben al diverse kaartjes in de brievenbus gehad, dus die schatting acht ik al aan de onderkant (bovendien ook al enkele maanden oud, dus 10-20-30% te laag al? :+ ). Ik wil gewoon geen gezeik met familie over geld, dat is het me niet waard.

Ik neem aan dat die geïnteresseerden een groot deel van het opknapwerk zelf zullen doen. Dan kun je met de helft van het budget inderdaad een aardig beetje verbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:54
Ik had nooit 900k kosten in oude stenen gestoken wat pas gerealiseerd is over 2/3jaar.
Dan heb je op de lange termijn meer waarde behoud over nieuwe stenen.

Wat betreft de waarde stijging of daling. De woning krapte blijft wel de komende 10j, dus ook stijging op basis van vraag/aanbod.

Maar rentes kunnen door de wereld economie wel stijgen.
Dalen zal het niet meer heel veel. En dan moet je over 10j een nieuwe rentehypotheek afsluiten over dat bedrag. Ga je dat trekken met je toekomstige pensioen??

Heb je kinderen? Als ze het erven. Hoe groot is de kans dat ze met restschuld blijven zitten?
Wat als er binnen 10j een flinke financiële wijziging plaats vindt?

Dat zijn allemaal vragen die mij dan door het hoofd spoken.
Maar Uiteindelijk neemt de 1 meer risico dan de ander. De ander gaat voor extreme zekerheid.

Lastige keuze hoor! Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door barry86 op 31-07-2021 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
DappereDodo schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 07:34:
@DjoeC bedankt voor je uitgebreide verhaal. Goed om een ervaring te lezen. Hoeveel jaren is 'jaren later' in jouw geval?
Dat was al minstens een dikke crisis geleden. Prijs ruim en diep ingekakt maar huispedia vindt dat we nu weer dik op winst staan. Voor wat het waard is.

Kijk je niet scheel op prijs. Als de waarde van je huis stijgt, stijgen andere huizen mee en zullen de huren nog sterker stijgen, als de waarde van jouw huis zakt zakken andere huizen mee maar de huren vermoedelijk een stuk minder. Ofwel: potje voor de toekomst moet je relativeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeetIkHetNou
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-08 12:30
Volgens mij is er nog een 3e optie: de verbouwing inhoudelijk herzien.

Kijk, flink verbouwen kost natuurlijk geld, maar ik lees dat je ook van plan bent om de verdiepingsvloeren te vervangen voor beton ivm geluidsoverlast? Dat klinkt mij lichtelijk overdreven. Van wie verwacht je overlast dan? Is dan toch gewoon binnen je eigen huishouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

andere optie. sloop en 2 kapper erop? Ander deel verkopen?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
Cyberpope schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:23:
andere optie. sloop en 2 kapper erop? Ander deel verkopen?
Dat hadden we al genoemd op de vorige pagina. Maar i.v.m. buiten bebouwde kom waarschijnlijk nog best duur i.v.m. aankoop sloopmeters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Voor 9 ton in regio Oss kan je wel iets groters/mooiers kopen denk ik.
Voor iets meer dan 8 ton heb je deze woning in Veghel bijvoorbeeld:
https://www.funda.nl/koop...-41296388-lavendellaar-4/
Ziet er van binnen goed afgewerkt uit en de tuin is ook netjes.
Maar geen idee verder of Veghel wat is, kom niet uit de regio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DappereDodo
Ha, de proef of de pudding komt 'r aan. Eén straat verder, aan de parallelweg van de A59 (direct tegenover de snelweg dus, staat gek genoeg niet op de foto's :o )

https://www.funda.nl/koop...856787-mugheuvelstraat-6/

Dat gaat een mooie indicatie zijn wat een gerenoveerde woning moet opbrengen in de buurt. Tel daar zo'n 20-25K bij op omdat de ouderlijke woning verder van de snelweg af ligt en ik heb m'n renovatiebudget helder :).

@peakrever Inderdaad, dat is mijn grote aarzeling. Al is de woning die je linkt niet bepaald nieuw (qua isolatie). Tsja, locatie, locatie, locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
Dit staat wel op een akelig smal perceeltje. Hoe kom je op zo'n perceel met een flinke grasmaaier/trekker/graafmachine achter in de tuin? Zou voor mij een afknapper zijn & dus vind ik het erg prijzig.... Maar ja, momenteel is het wat de gek er voor geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-08 16:15
DappereDodo schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 18:30:
Ha, de proef of de pudding komt 'r aan. Eén straat verder, aan de parallelweg van de A59 (direct tegenover de snelweg dus, staat gek genoeg niet op de foto's :o )

https://www.funda.nl/koop...856787-mugheuvelstraat-6/

Dat gaat een mooie indicatie zijn wat een gerenoveerde woning moet opbrengen in de buurt. Tel daar zo'n 20-25K bij op omdat de ouderlijke woning verder van de snelweg af ligt en ik heb m'n renovatiebudget helder :).

@peakrever Inderdaad, dat is mijn grote aarzeling. Al is de woning die je linkt niet bepaald nieuw (qua isolatie). Tsja, locatie, locatie, locatie.
Wat is het uiteindelijk worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMailman
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:50
MadDonkey schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 16:00:
[...]

Wat is het uiteindelijk worden?
5 minuten speurwerk, maar gevonden :)

https://maps.app.goo.gl/SqK9UdtcG4Kqz5Ax7?g_st=ac

Blijkbaar verbouwd, niet gesloopt ;)
Er staan foto's van binnen op Oozo, dus dan heeft ie ooit te koop gestaan?

[ Voor 3% gewijzigd door MisterMailman op 11-07-2025 16:30 ]

Panasonic WH-MDC05J3E5 | Atlantic Explorer V4 270 | 2800Wp | Gasloos

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DappereDodo
Ik heb het uiteindelijk niet gedaan, o.a. ook door jullie adviezen dat het allemaal veel te duur werd. Dat bevestigde mijn gevoel alleen maar. De woning is verkocht voor

Members only:

Ruim hoger dan de makelaar oorspronkelijk geschat had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-08 16:15
DappereDodo schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 18:09:
Ik heb het uiteindelijk niet gedaan, o.a. ook door jullie adviezen dat het allemaal veel te duur werd. Dat bevestigde mijn gevoel alleen maar. De woning is verkocht voor

***members only***

Ruim hoger dan de makelaar oorspronkelijk geschat had.
Dank voor de update! Gaaf hoe waardevol dit forum kan zijn. Verwacht zelf binnenkort ook om advies te vragen....
Pagina: 1