Ik ben op zoek naar een audio oplossing voor op zolder.
Op zolder hebben wij een kantoor gemaakt waar wij zitten met 2 computers (desktops en laptops). Computer is uitgerust met speakers maar de computer is voor privé gebruik en de laptop is zakelijk. Ik vind het zonde om alleen voor radio te luisteren een PC op te starten.
Verder hangt er een TV, er staat een Google mini, er hangen 4 KEF speakers en een center soundbar.
De sub van KEF is helaas overleden.
Wat ik graag zou willen
1. Spotify streamen naar de speakers die er hangen
2. Radio (DAB+) streamen naar de speakers die er hangen
3. Video streamen naar mijn TV (Netflix / Amazon / Plex) Er zit een chromecast in mijn TV
4. Audio van de chromecast over de speakers in de ruimte.
Speakers in de ruimte mogen eventueel weg en vervangen worden voor een andere oplossing.
Ik zoek een?
audio / video oplossingt.
Wat is je budget?
350 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al gekeken naar soundbar's, AV receivers maar loop steeds vast op budget of mogelijkheden..
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zou een oplossing zijn in 1 of meerdere apparaten.
Op zolder hebben wij een kantoor gemaakt waar wij zitten met 2 computers (desktops en laptops). Computer is uitgerust met speakers maar de computer is voor privé gebruik en de laptop is zakelijk. Ik vind het zonde om alleen voor radio te luisteren een PC op te starten.
Verder hangt er een TV, er staat een Google mini, er hangen 4 KEF speakers en een center soundbar.
De sub van KEF is helaas overleden.
Wat ik graag zou willen
1. Spotify streamen naar de speakers die er hangen
2. Radio (DAB+) streamen naar de speakers die er hangen
3. Video streamen naar mijn TV (Netflix / Amazon / Plex) Er zit een chromecast in mijn TV
4. Audio van de chromecast over de speakers in de ruimte.
Speakers in de ruimte mogen eventueel weg en vervangen worden voor een andere oplossing.
Ik zoek een?
audio / video oplossingt.
Wat is je budget?
350 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al gekeken naar soundbar's, AV receivers maar loop steeds vast op budget of mogelijkheden..
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zou een oplossing zijn in 1 of meerdere apparaten.