After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik vraag @Marvellanius hier even naar te kijken, hij heeft dit gebouwd
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Ik heb een fix gereleased en hoop dat het probleem zo afdoende opgelost is
@Marvellanius Jup, de DM's blijven nu op de plek staan
Zag echter wel iets dat niet netjes is
:

Het aantal DM draadjes en de grijze balk boven de DM lijst vallen heel iets over het folders-blok. Even vergroot met XnView om het wat beter op te laten vallen
Zag echter wel iets dat niet netjes is

Het aantal DM draadjes en de grijze balk boven de DM lijst vallen heel iets over het folders-blok. Even vergroot met XnView om het wat beter op te laten vallen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
@Raven Ik krijg dit niet gereproduceerd; op welke resolutie exact krijg je deze overlap?
@Marvellanius De vensterbreedte bedoel je? Ik kan FF zo breed maken als ik wil (max 1920 van scherm) maar de overlap blijft. Ff geschecked of het custom CSS is, met Stylus uit geen verschil. Er is overigens wel een verspringing, eerst zie ik dit

dan komt (nog altijd met merkbaar aanwezige vertraging) dat afwezigheidsding en dan verspringt het naar die overlap.

dan komt (nog altijd met merkbaar aanwezige vertraging) dat afwezigheidsding en dan verspringt het naar die overlap.
Oscar Wilde
@Raven dat bedoelde ik inderdaad! Maar wel interessant; dit is namelijk hoe het bij mij in FF word getoond: :fill(white):strip_exif()/f/image/WzvElrcdzbkAcryzsfDSlZ78.png?f=user_large)
Ik zal de code weer even in duiken en kijken of ik er een touw aan vast kan knopen
:fill(white):strip_exif()/f/image/WzvElrcdzbkAcryzsfDSlZ78.png?f=user_large)
Ik zal de code weer even in duiken en kijken of ik er een touw aan vast kan knopen
Eigenlijk moet de layout van die pagina eens omgezet worden naar een nette grid/flexbox layout

Intentionally left blank
Pagina: 1