goeie cheapo bordjes

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
de jetway 830 cn ultra

sis 730 chip, pc 133 mem
onboard video en sound
goedkoop
draaien zonder gezeik
we hebben er nu ettelijke verkocht en dit is echt een goed produkt

ik weet het, jetway en sis klinkt eng maar ze hebben nu door hoe het werkt

http://www.jetway.com.tw/evisn/product/AMD/830CN/830Cf.htm

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
nee bedankt ik sla over
niet zulke goede ervaringen met jetway

Verwijderd

Ik heb hier nu effe zo een test mobo draaien en da werkt vrij goe alleen pokketraag
dus niet aan te raden voor wanneer je een echt goei systeem nodig hebt en snelheid wilt >:)

greetz

• bloasfist
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Op zaterdag 18 augustus 2001 17:14 schreef smvs het volgende:
de jetway 830 cn ultra

sis 730 chip, pc 133 mem
onboard video en sound
goedkoop
draaien zonder gezeik
we hebben er nu ettelijke verkocht en dit is echt een goed produkt

ik weet het, jetway en sis klinkt eng maar ze hebben nu door hoe het werkt

http://www.jetway.com.tw/evisn/product/AMD/830CN/830Cf.htm
Wat wou je hier mee zeggen??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op zaterdag 18 augustus 2001 17:21 schreef bloasfist het volgende:

[..]

Wat wou je hier mee zeggen??
Dat we onze Asus,Abit,MSI bordjes de rug moeten toekeren volgens mij :?
Of hij is gewoon blij met z'n nieuwe aankoop no flame intended

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:10 schreef Speedy-J het volgende:

[..]

Dat we onze Asus,Abit,MSI bordjes de rug moeten toekeren volgens mij :?
Of hij is gewoon blij met z'n nieuwe aankoop no flame intended
dat hij blij is zal snel omslaan naar woede aanvallen :o

ja ik heb ook zo'n bordje gehad :( kon beter een paar gulden meer neerleggen en een asus kopen maarja |:(

• smvs
  • Niet online
dit is niet mijn aankoop maar van een aantal klanten
zelf draai ik al een half jaar met een jw 663as v 1.0 met een athlon 800
met al die tijd dezelfde win2k install

crasht werkelijk nooit

kijk het is natuurlijk makkelijk om asus te kopen dat werkt altijd maar als pc zaak moet je toch iets goedkopers weten te verzinnen. en zolang het niet crasht , wat het dus NOOIT doet waarom dan meer uitgeven?

soms vereist het wat kunde in het bios inderdaad, maar met de nieuwste revisies zoals de 663 ultra 1.3 en de 830 cn ultra werkt het gewoon in 1 keer goed.

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op zaterdag 18 augustus 2001 18:23 schreef smvs het volgende:
dit is niet mijn aankoop maar van een aantal klanten
zelf draai ik al een half jaar met een jw 663as v 1.0 met een athlon 800
met al die tijd dezelfde win2k install

crasht werkelijk nooit

kijk het is natuurlijk makkelijk om asus te kopen dat werkt altijd maar als pc zaak moet je toch iets goedkopers weten te verzinnen. en zolang het niet crasht , wat het dus NOOIT doet waarom dan meer uitgeven?

soms vereist het wat kunde in het bios inderdaad, maar met de nieuwste revisies zoals de 663 ultra 1.3 en de 830 cn ultra werkt het gewoon in 1 keer goed.
Hier ben ik het compleet met je eens,dat je het aandurft een B merk Mobo te gebruiken heb ik ook alle respect voor.
Maar waarom neem je een Jetway en geen MSI K7T Pro (niet de 2a) dan zit je al buiten dat butget bord wat jij heb.
De K7T Pro heeft ver dezelfde features als de jetway ,en is een volwassen bord met inmiddels heel weinig bugs.
Dit is meschien een hoop lulpraat maar is maar een sugestie :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• smvs
  • Niet online
bij ons is de jetway een gulden of 60 goedkoper dan de msi

ik ben het met je eens dat het een erg lekker bordje is ik heb op de zaak een turbo met duron 800 , ideaal.

de enige serieuze concurrent in de buurt gebruikt strikte intel, maar dan wel met via chipset bordjes van jetway. dus dan maakt dat intel ook niet meer uit (ik bedoel als je dan die 'zekerheid' wil hebben doe dan een i815) maar goed wij hebben dus voor dezelfde prijs al een mhz of 400 a 600 voordeel. (p3-800 vs athlon 12,1400)

Verwijderd

Gewoon reclame voor een bedrijf en een product dus.

Helaas nog een inferieur product ook. (Over het bedrijf doe ik wijselijk geen uitspraken. Dat mogen de klanten doen.)

• smvs
  • Niet online
inferieur ? leg eens uit. wij leveren een stabiel systeem af en we krijgen geen klachten. het is juist geldklopperij als je mensen een asus aansmeert voor 150 meer waar ze toch in de praktijk niks van merken.

we testen trouwens zowieso elk systeem eerst een aantal uur met 3dmark 2001, als dat overleeft dan zit het wel goed.

wij hebben slechts tevreden klanten omdat wij namelijk zoiets hebben als service.

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Dat is dan in jou geval een gunstige positie die je daar inneemt door AMD te pakken als mainstream computer.
Ik geef Jetway het voordeel van de tweifel ,je moet immers de "mindere" fabrikanten ook een kans gunnen om hun hardware aan de man te brengen.
//offtopic//
me broer heeft een Jetway met P3 1000MHz
Het dingetje staat daar al 3 weken ,en al 3 weken lang moet er iedere week een nieuwe hoos op :)
//offtopic//
daarom schrik ik een beetje terug van het merk.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:37
Yep, service. Zo hoort dat ook. Ik lever vaak overgeklokte Duron systemen af. Die neem ik dan gewoon 1 of 2 dagen in beslag om te testen. Was een maand of 2 terug iemand die daar geen zin in had. Hij wou dat ik em in 1 avondje ging ophalen, bouwen en overclocken. Kon dus bij lange na niet. Hij thuis, wordt ik de volgende dag opgebeld op mijn werk: Hij doet nix meer...

Hmja, haastig spoed zelden goed. Gewoon goed testen. Als een Jetway bord nu geen kuren vertoont en ook niet in die paar tests die je een paar uurtjes draait, zal ie nooit kuren gaan vertonen.

tis en blijft natuurlijk onboard video, maar je hebt wel een AGP slot :)

• smvs
  • Niet online
hmm bij ons doen die p3 jetway bordjes het altijd wel goed eigenlijk. alleen die via chipsets hebben naar mijn idee een beetje lage ide performance. (i v m i815)
ze hebben ook een i 815 bordje maar dat wordt amper verkocht
(als mensen dan gaan investeren in een mobo kopen ze meestal een cusl2-c)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

jetway zijn op zich goede borden (heb zelf een paar Pentium (MMX) 430FX, 430VX en 430HX borden gebruikt), maar de manuals, support (BIOS) enzo zijn een beetje de bagger de toch wel ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• smvs
  • Niet online
tegenwoordig elke week wel een nieuw bios of de jetway site
voor de 663 zitten ze inmiddels op versie 15. al is a05 toch wel de beste.

Verwijderd

goeie cheapo bordjes
zoek de fout...

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 18:25 schreef SICdude het volgende:

[..]

zoek de fout...
rofl

heb je dat bordje gezien, haha zitten 3 poorten op, is al helemaal hopeloos, zelfs met die shit onboard

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

De meeste tweakers zullen geen Jetway willen hebben. Maar voor een OEM(-etje) kan het toch wel een goede keuze zijn. Zo te horen test hij ze in ieder geval flink.

Yeah well. The Dude abides.

• PsYgHo
  • Laatst online: 00:57
Heb hier ook een jetway:, de j-791bnr2 (slot1, via chipset, 2dimm, 3pci en 2 isa (1 isa geshared met pci) )Het is mijn server, draait op advanced server en nu een uptime van maar 2 dagen ivm geheugen uitbreiding en andere p2 procc, maar goed, heb met dat ding met d celly 466 uptimes gehad van 12 tot 20 weken, en uiterard overdag gewone server taken, en snachts inet leegtrekken >:)

100% stabiel, het zal wel niet de snelste wezen, maar heb hem een 2 jaar geleden voor 50 piek gekocht, en absoluut GEEN miskoop!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Ill stick with asus :o

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• jopiek
  • Laatst online: 21-08 19:56

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op maandag 20 augustus 2001 11:15 schreef funkflex het volgende:
Ill stick with asus :o
geef mij maar abit, ik heb een aantal asus borden voorbij zien komen die zogenaamd jumperless ware maar in die mode altijd over de processor frequentie liepen te zeuren (niet overclocked!)

Cogito Ergo Credo

• jep
  • Laatst online: 26-08 20:40

jep

Dit is gewoon spam :? ;)

Of toch niet..

Profile topicstarter:
Beroep: bauwvakker
:D

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op maandag 20 augustus 2001 11:18 schreef jopiek het volgende:

[..]

geef mij maar abit, ik heb een aantal asus borden voorbij zien komen die zogenaamd jumperless ware maar in die mode altijd over de processor frequentie liepen te zeuren (niet overclocked!)
maakt niks uit abit is ook goed en behoort tot een hogere klasse dan echeapo shit

ik hoef geen elcheapo rommel ill stik tot propper brands

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• smvs
  • Niet online
inderdaad, op een cusl2-c zitten behoorlijk veel jumpers
terwijl je zo'n jetway gewoon aanzet en hij doet het
maar niks slechts over de cusl2-c, ff instellen dan is ie werkelijk perfect

• Biff
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Ja maar over die jumpers op de CUSL2-C hoef je verder niet na te denken als je daar geen zin in hebt - hij staat default op jumperless mode. Ze zitten erop voor OEMs en andere mensen die het liever met de hand vastzetten.

Yeah well. The Dude abides.

Pagina: 1