Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mini pc gezocht voor 4k download + stream

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 15:04
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
mini pc met Windows, waar basis office taken, fotobewerking en 4k streaming (kodi?) op kan, samen met mogelijkheid om 4k media te downloaden en direct op pc af te spelen

Wat is je budget?
Is rond de €500,- realistisch?

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zie bovenstaand. Windows, Kodi, basis pc functionaliteit. Office + lichte fotobewerking. Download 4k media en hierop afspelen. Geen harde ventilator is daarom mooi meegenomen. Snelheid is ook wenselijk. Zit momenteel met een 10 jaar oude Zotac htpc, die komt echter totaal niet meer vooruit.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zat zelf te denken aan een dergelijke configuratie:
*knip* externe winkelmandje zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
pricewatch: Crucial CT16G4SFRA266

pricewatch: Crucial P1 500GB

Welke vragen heb je hier nog over?
Is dit realistisch, overkill, of juist onvoldoende? Kan ik beter (deels) andere keuzes maken? Alle hulp is welkom

[ Voor 9% gewijzigd door br00ky op 25-07-2021 14:35 ]

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

CEA > DAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 15:04
Edit:

pricewatch: Asus Mini PC PN50-BBR545MD-CSM

Deze Barebone dus.

Anyone?

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19
De Asus barebone heeft een zeer laag verbruik, snel en bevat genoeg aansluitingen. De fan hoor je echter wel. Een beetje hetzelfde als een NUC. Voor een stillere barebone kun je kijken naar een Deskmini met Noctua koeler.