Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een kleine desktop bouwen die makkelijk op mijn bureau kan staan. Heb echt 0 ervaring, maar wel veel tijd, dus dit lijkt me een leuke uitdaging. Ik ga er niet mee gamen, maar hij moet wel flink zware berekeningen in verschillende programma's kunnen uitvoeren, dus de 16gb werkgeheugen is een must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst wil ik max €600 uitgeven, dat is ex randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat deze lijst een soort absoluut minimum is, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb helemaal geen voorkeuren, heb te weinig kennis om uberhaupt een voorkeur te hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste zijn de afmetingen van de kast en het geluid wat hij produceert, probeer allebei tot het minimum te beperken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou heel graag willen weten of dit systeem zo gaat werken als ik het in elkaar zet en of er misschien nog bepaalde onderdelen zijn die ik beter zou kunnen gebruiken de huidige selectie. Alle feedback is welkom, maar hou het aub een beetje op instapniveau. Bij voorbaat dank!
Ik wil een kleine desktop bouwen die makkelijk op mijn bureau kan staan. Heb echt 0 ervaring, maar wel veel tijd, dus dit lijkt me een leuke uitdaging. Ik ga er niet mee gamen, maar hij moet wel flink zware berekeningen in verschillende programma's kunnen uitvoeren, dus de 16gb werkgeheugen is een must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst wil ik max €600 uitgeven, dat is ex randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat deze lijst een soort absoluut minimum is, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb helemaal geen voorkeuren, heb te weinig kennis om uberhaupt een voorkeur te hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste zijn de afmetingen van de kast en het geluid wat hij produceert, probeer allebei tot het minimum te beperken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou heel graag willen weten of dit systeem zo gaat werken als ik het in elkaar zet en of er misschien nog bepaalde onderdelen zijn die ik beter zou kunnen gebruiken de huidige selectie. Alle feedback is welkom, maar hou het aub een beetje op instapniveau. Bij voorbaat dank!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 275,05 | € 275,05 |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4-F | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio S400 | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 82,28 | € 82,28 |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 54,90 | € 54,90 |
Totaal | € 621,93 |