Wat is het verschil tussen de
Lenovo Legion 7 16ACHg6 (82N6005 VMH ) en de (82N6005 MMH )?
De prijs is anders maar hardware lijkt het zelfde.
De lenovo legion 7 beschik over 2 m2 slots.
De bonen genoemde varianten hebben 2 ssd's er in zitten. Staan deze ook in raid 0?
Verder beschikken de lenovo legion 7 over een dolby vision certificaat maar kunnen ze dan ook via de hdmi ook dolby vision afspelen op mijn televisie?
En als laatste vraag
Wanneer zijn ze fatsoenlijk te verkrijgen in Nederland?
Ik heb de reviews al behoorlijk lang geleden er van gezien.
Ik hoop dat er meer mensen net zo enthousiast over de lenovo legion 7 2021 zij als ik.
Het is eindelijk een laptop die de rtx 3080 ook vol uit kan gebruiken. Met de volle wattage. Je betaal er genoeg voor dus wil ik er ook alles uit kunnen halen.
Ik hoop dat we de antwoorden kunnen vinden op de vragen. Het is behoorlijk wat geld en dan is het wel zo fijn om dan de gene te kunnen halen die het beste bij je wensen past.
Alvast bedankt
Dennis
Lenovo Legion 7 16ACHg6 (82N6005 VMH ) en de (82N6005 MMH )?
De prijs is anders maar hardware lijkt het zelfde.
De lenovo legion 7 beschik over 2 m2 slots.
De bonen genoemde varianten hebben 2 ssd's er in zitten. Staan deze ook in raid 0?
Verder beschikken de lenovo legion 7 over een dolby vision certificaat maar kunnen ze dan ook via de hdmi ook dolby vision afspelen op mijn televisie?
En als laatste vraag
Wanneer zijn ze fatsoenlijk te verkrijgen in Nederland?
Ik heb de reviews al behoorlijk lang geleden er van gezien.
Ik hoop dat er meer mensen net zo enthousiast over de lenovo legion 7 2021 zij als ik.
Het is eindelijk een laptop die de rtx 3080 ook vol uit kan gebruiken. Met de volle wattage. Je betaal er genoeg voor dus wil ik er ook alles uit kunnen halen.
Ik hoop dat we de antwoorden kunnen vinden op de vragen. Het is behoorlijk wat geld en dan is het wel zo fijn om dan de gene te kunnen halen die het beste bij je wensen past.
Alvast bedankt
Dennis