Hallo,
Ik heb een busje gehuurd gisteren, vandaag kreeg ik het eindfactuur per mail.
Ik gebruik(te) Windows Mail, ik kreeg een hele vreemde disclaimer.
Ik heb enkele dagen geleden wat gedownload, daarvoor was ik eenmalig utorrent nodig. Al vrij snel merkte ik dat ik ondanks dat ik alles had uitgeschakeld toch wat vreemde dingen had.
oa; een bing search engine wat verwees naar .co
en een programma extra er bij op.
Nadat ik alles had verwijderd en schoon had gemaakt met Malware bytes (deze had er 6 gevonden met maar 1 download) was alles schoon, ook de gratis tools van Mcafee en windows offline scan gaf daarna niet echt bijzondere resultaten
Ik heb de mail doorgestuurd naar een ander email adres op een andere laptop. toen kreeg ik overigens wel een normale disclaimer, als ik op de pc waar ik heb gedownload Outlook gebruik krijg ik ook een normale disclaimer met de originele email.:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xKPP7K6U6fMBGceNyFNcixVg.jpg?f=user_large)
Ik heb een busje gehuurd gisteren, vandaag kreeg ik het eindfactuur per mail.
Ik gebruik(te) Windows Mail, ik kreeg een hele vreemde disclaimer.
Ik heb enkele dagen geleden wat gedownload, daarvoor was ik eenmalig utorrent nodig. Al vrij snel merkte ik dat ik ondanks dat ik alles had uitgeschakeld toch wat vreemde dingen had.
oa; een bing search engine wat verwees naar .co
en een programma extra er bij op.
Nadat ik alles had verwijderd en schoon had gemaakt met Malware bytes (deze had er 6 gevonden met maar 1 download) was alles schoon, ook de gratis tools van Mcafee en windows offline scan gaf daarna niet echt bijzondere resultaten
Ik heb de mail doorgestuurd naar een ander email adres op een andere laptop. toen kreeg ik overigens wel een normale disclaimer, als ik op de pc waar ik heb gedownload Outlook gebruik krijg ik ook een normale disclaimer met de originele email.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xKPP7K6U6fMBGceNyFNcixVg.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/5DIYj3MmhZH8PuMC89ENnFtB.jpg?f=fotoalbum_large)