Aankoop Hp i7 laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• stronger
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-11 21:09
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

[/b] mijn dochter heeft hem nodig voor haar opleiding junior accountant[/b]
wat zij nodig heeft is Windows en office maar wil er ook video en foto op bewerken kunnen voor eventueel een opleiding hierna.
Ook moet hij een beetje games aan kunnen hoeven geen hele zware games te zijn maar toch

tussen de 750 en max 1500€
ik hoef niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste

het is belangrijk dat ik elke dag de laptop meeneem naar school
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

hewlet Packard
mijn dochter wil graag de HP Spectre 360 i7 omdat je daar ook direkt op kan teken ofzo.
Maar nu komt mijn vraag en graag advies van jullie.
Je hebt de HP Spectre x360
En de HP envy x360 en de hp paviljoen x360.
Deze zijn allemaal met de i7 te krijgen wat zijn de grootste verschillen ?

Alle reacties

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11:01
Hoi,

Zet eens wat modellen naast elkaar: https://tweakers.net/pric...Vergelijking Tweakers.net Dan zie je de verschillen. Of je dan met een i7 beter uit bent dan met een i5 of een AMD Ryzen is de vraag.

groet

• stronger
Bedankt heb ik gedaan maar word k als leek niet veel wijzer van.
Mijn dochter wil gewoon een goeie laptop die ze na een studie van 3 jaar of korter eventueel ook nog gebruiken kan voor een andere studie met meer grafisch werk dus video editing en fotoshop ed.

Nu weet ik uit het verleden dat 3 jaar in de laptop wereld bestlang is maar ze geeft er behoorlijk wat aan uit dus tja wie heeft een idee

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-10 16:41
Hp heeft voor consumenten meerdere modellen/ model lijnen.

Grof weg kun je dat zien als:
1.Spectre is de meest premium. De behuizing is van metaal (aluminium) gemaakt en gefreesd. Mooi scherm (4k mogelijk)
2 envy. Is ook van metaal maar dan geperst Niet zo premium als de spectre.
3 Pavillion is (deels) van plastic.
4. Een Hp met alleen de naam HPXxx. Echte budget laptops
Voor meer uitleg kan je googlen naar de verschillen Hp spectre vs Hp envy vs...

Ten aanzien van de "i7"
De ene i7 is de andere niet. Kijk naar het hele nummer en letter (bijv i7 10710u)
1 cijfer anders kan al veel verschil maken

[ Voor 3% gewijzigd door frankyfn126 op 26-07-2021 15:44 ]

• stronger
Wow nu begint het mij allemaal te draaien 😂
Lang geleden dat ik er zelf mee bezig was dat was nog in de tijd van de Pentium/celeron/Athlon enzo.
Maar ja dochter lief gaat studeren en heeft vrij lichte eisen van school maar wil zelf op een vervolg opleiding voorbereid zijn.
Haar gedachte is stel dat deze opleiding mij niet bevalt moet ik weer andere laptop kopen. Heeft ze natuurlijk beetje gelijk in maar zij hoeft dus niet een om te tweaken of zoiets maar gewoon voor de gemiddelde iets hoger eisende consument.
Ze wilde eerst een opleiding doen waar ze een MacBook voor nodig had en met die gedachten in haar achterhoofd denk ze dat ze toch maar een goede laptop moet kopen.
Maar blijkt moeilijker dan we dachten iig bedankt voor het meedenken.

• stronger
Oke even nog rond gesnuffeld nu heb ik 3 laptops gevonden die mij wel wat lijken kunnen jullie mee kijken voor mijn keuze.

HP ENVY x360 15-es0650nd
1199€ via studenten korting 1139€

LENOVO IdeaPad 5 15 - i7 16GB 1TB
Beeldscherm: 15,6 inch (1920x1080)
Processor: Intel Core_i7-1165G7
Werkgeheugen: 16 GB
Opslag: 1 TB SSD
Grafische kaart: Intel Iris Xe

991.55€

LENOVO Yoga 7 Touch 15-i5-1135G7 16GB 512GB
Beeldscherm: 15,6 inch (1920x1080)
Processor: Intel Core i5-1135G7
Werkgeheugen: 16 GB
Opslag: 512 GB SSD
Grafische kaart: Intel Iris Xe Graphics

1099€

Graag advies of evt andere optie bijv dank

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 15:05
Is dit niet een goede optie?

pricewatch: Lenovo IdeaPad 5 Pro 16ACH6 (82L5005RMH)

Je hebt dan een goed scherm, stevige behuizing en een snelle processor. Het grafisch gedeelte is bij een i7 11e generatie wel wat beter maar de vraag is of dat nodig is. Er zijn ook varianten met losse videokaart
Pagina: 1