Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
[/b] mijn dochter heeft hem nodig voor haar opleiding junior accountant[/b]
wat zij nodig heeft is Windows en office maar wil er ook video en foto op bewerken kunnen voor eventueel een opleiding hierna.
Ook moet hij een beetje games aan kunnen hoeven geen hele zware games te zijn maar toch
tussen de 750 en max 1500€
ik hoef niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste
het is belangrijk dat ik elke dag de laptop meeneem naar school
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
hewlet Packard
mijn dochter wil graag de HP Spectre 360 i7 omdat je daar ook direkt op kan teken ofzo.
Maar nu komt mijn vraag en graag advies van jullie.
Je hebt de HP Spectre x360
En de HP envy x360 en de hp paviljoen x360.
Deze zijn allemaal met de i7 te krijgen wat zijn de grootste verschillen ?
[/b] mijn dochter heeft hem nodig voor haar opleiding junior accountant[/b]
wat zij nodig heeft is Windows en office maar wil er ook video en foto op bewerken kunnen voor eventueel een opleiding hierna.
Ook moet hij een beetje games aan kunnen hoeven geen hele zware games te zijn maar toch
tussen de 750 en max 1500€
ik hoef niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste
het is belangrijk dat ik elke dag de laptop meeneem naar school
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
hewlet Packard
mijn dochter wil graag de HP Spectre 360 i7 omdat je daar ook direkt op kan teken ofzo.
Maar nu komt mijn vraag en graag advies van jullie.
Je hebt de HP Spectre x360
En de HP envy x360 en de hp paviljoen x360.
Deze zijn allemaal met de i7 te krijgen wat zijn de grootste verschillen ?