Wij zijn van plan om het huis waar we al 23 jaar wonen (destijds nieuwbouw gekocht) op een aantal punten aan te pakken.
De volgende zaken zijn we van plan:
Keuken vervangen
Vloer inclusief vloerverwarming
Kunststof kozijnen
tegelwerk en afwerking keuken
Luchtafvoer huis vervangen
Zonnepanelen
Stucwerk en schilderen benedenverdieping
overdekte veranda (optioneel)
Schuur uitbouwen (optioneel)
Schutting vervangen (optioneel)
Op dit moment hebben we een tegelvloer met gewone radiatoren, Houten kozijnen met dubbel glas (die allemaal lek zijn en vlekken hebben aan de binnenzijde). Het betreft 2 grote kozijnen, 2 raamkozijnen (waarvan 1 op de eerste verdieping), houten voordeur en achterdeur (met rot kozijn).
Ik had bedacht dat onderstaande de beste volgorde is om e.e.a. uit te laten voeren:
1: kozijnen
2: vloerverwarming en tegelvloer (oude er eerst uit, tegels zijn te hard om er sleuven in te slijpen)
3: keuken
4: stuckwerk en schilderen beneden
de rest in willekeurige volgorde.
Iemand suggesties, of zie ik iets over het hoofd ?
De volgende zaken zijn we van plan:
Keuken vervangen
Vloer inclusief vloerverwarming
Kunststof kozijnen
tegelwerk en afwerking keuken
Luchtafvoer huis vervangen
Zonnepanelen
Stucwerk en schilderen benedenverdieping
overdekte veranda (optioneel)
Schuur uitbouwen (optioneel)
Schutting vervangen (optioneel)
Op dit moment hebben we een tegelvloer met gewone radiatoren, Houten kozijnen met dubbel glas (die allemaal lek zijn en vlekken hebben aan de binnenzijde). Het betreft 2 grote kozijnen, 2 raamkozijnen (waarvan 1 op de eerste verdieping), houten voordeur en achterdeur (met rot kozijn).
Ik had bedacht dat onderstaande de beste volgorde is om e.e.a. uit te laten voeren:
1: kozijnen
2: vloerverwarming en tegelvloer (oude er eerst uit, tegels zijn te hard om er sleuven in te slijpen)
3: keuken
4: stuckwerk en schilderen beneden
de rest in willekeurige volgorde.
Iemand suggesties, of zie ik iets over het hoofd ?