Beste forum leden,
Ik heb al jaren een probleem met mijn telefoon en na veel mislukte pogingen om het op te lossen heb ik toch besloten om jullie raad te plegen.
Het probleem:
Sommige apps en functies van mijn telefoon functioneren niet op 4g (op wifi werkt alles prima)
Omschrijving probleem:
Op 4g treden verschillende problemen op, zo kan ik verschillende apps niet gebruiken. Google maps, de play store en Buienalarm zijn hier een voorbeeld van. Met name Google maps is natuurlijk onhandig. De apps kunnen wel geopende worden, maar inladen doen ze niet.
Daarnaast krijg ik geen meldingen van apps wanneer ik op mijn 4g zit. Dit geld eigenlijk voor vrijwel alle apps. Zodra ik dan weer wifi oppak stormen alle meldingen binnen.
De dingen die ik uitgesloten heb:
- ik heb niet ingesteld dat bepaalde apps geen gebruik kunnen maken van data
- ook in de app instellingen zelf heb ik dit niet uitgeschakeld
- alle apps kunnen gebruik maken van achtergrondgegevens
Relevante informatie:
ik gebruik een oneplus 5t (android)
Ik hoop ten zeerste dat iemand me kan vertellen wat er fout gaat, dat zou mij enorm helpen.
Bovenal wil ik iedereen die de moeite doet om te reageren erg bedanken!
Met vriendelijke groet, Niels Witlox
Ik heb al jaren een probleem met mijn telefoon en na veel mislukte pogingen om het op te lossen heb ik toch besloten om jullie raad te plegen.
Het probleem:
Sommige apps en functies van mijn telefoon functioneren niet op 4g (op wifi werkt alles prima)
Omschrijving probleem:
Op 4g treden verschillende problemen op, zo kan ik verschillende apps niet gebruiken. Google maps, de play store en Buienalarm zijn hier een voorbeeld van. Met name Google maps is natuurlijk onhandig. De apps kunnen wel geopende worden, maar inladen doen ze niet.
Daarnaast krijg ik geen meldingen van apps wanneer ik op mijn 4g zit. Dit geld eigenlijk voor vrijwel alle apps. Zodra ik dan weer wifi oppak stormen alle meldingen binnen.
De dingen die ik uitgesloten heb:
- ik heb niet ingesteld dat bepaalde apps geen gebruik kunnen maken van data
- ook in de app instellingen zelf heb ik dit niet uitgeschakeld
- alle apps kunnen gebruik maken van achtergrondgegevens
Relevante informatie:
ik gebruik een oneplus 5t (android)
Ik hoop ten zeerste dat iemand me kan vertellen wat er fout gaat, dat zou mij enorm helpen.
Bovenal wil ik iedereen die de moeite doet om te reageren erg bedanken!
Met vriendelijke groet, Niels Witlox