Ik snap echt niet waar ik meot beginnen.
Ik heb PHPtraid geinstalleerd waardoor ik apache - php nu goed geinstalleerd heb. Maar Mysql lukt niet.
Wel heb ik de Mysql console link in mijn start menu. Maar na het executen ervan verdwijnt die en ik kan hem ook niet in mijn task manager terug vinden.
Wat ik heb geprobeert is de ODBC drivers te installeren en Mysql op te roepen. Maar dat is niet gelukt.
Doormiddel van een script die in een andere topic heb gevonden
Ik heb gewoon standaard php.ini ingesteld maar moet daar iets in gewijzigd worden. Want ik kan dat niet vinden.
Ik heb wel de phpMyadmin documentation gelezen. En ik moest van een file properties instellen. Maar ik wist geen van alle......
Kan iemand me helpen met een readme / tutorial / tip waar ik moet zoeken.......
En als ik niet goed gezocht heb maar je me best op wijzen maar ik werd uit de andere topics niet wijzer.....
<edit>
dit is de error die ik krijg
</edit>
zie [url=http://24.132.159.52]url naar de webserver[url]
tnx in advance... rayman
Ik heb PHPtraid geinstalleerd waardoor ik apache - php nu goed geinstalleerd heb. Maar Mysql lukt niet.
Wel heb ik de Mysql console link in mijn start menu. Maar na het executen ervan verdwijnt die en ik kan hem ook niet in mijn task manager terug vinden.
Wat ik heb geprobeert is de ODBC drivers te installeren en Mysql op te roepen. Maar dat is niet gelukt.
Doormiddel van een script die in een andere topic heb gevonden
PHP:
1
2
3
| <? $database_server = mysql_connect(); ?> |
Ik heb gewoon standaard php.ini ingesteld maar moet daar iets in gewijzigd worden. Want ik kan dat niet vinden.
Ik heb wel de phpMyadmin documentation gelezen. En ik moest van een file properties instellen. Maar ik wist geen van alle......
Kan iemand me helpen met een readme / tutorial / tip waar ik moet zoeken.......
En als ik niet goed gezocht heb maar je me best op wijzen maar ik werd uit de andere topics niet wijzer.....
<edit>
dit is de error die ik krijg
code:
1
2
3
| Warning: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061) in C:\apache\htdocs\index.php on line 2 Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061) in C:\apache\htdocs\index.php on line 2 |
</edit>
zie [url=http://24.132.159.52]url naar de webserver[url]
tnx in advance... rayman