Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Vraag
Beste antwoord (via sjirafje op 02-08-2021 19:43)
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Alle reacties
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Ik heb een vinkje gezet voor "Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren" en voor "Beschadigde sectoren zoeken en repareren" maar dat heeft geen fouten opgeleverd.
Ik heb geen ervaring met diskpart, dus ik heb even een tutorial gevolgd
tot en met het selecteren gaat het goed. Dan moet je het commando "clean" geven gevolgd door "create part pri". Maar dan krijg ik de foutmelding dat er geen bruikbaar vrij gebied kan worden gevonden.
Het commando "format fs-fat32 label=kingston quick" geeft de volgende foutmelding:"Er is een fout in DiskPart opgetreden: De parameter is onjuist."
Probeer het anders eens met dit: https://kingston-format-utility.en.lo4d.com/windows
[ Voor 46% gewijzigd door JukeboxBill op 23-07-2021 16:59 ]
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Op zich wel een "feature" dat die kaartjes zich dan read-only maken (als je foto's er op staan bijvb), al kreeg ik toen geen foutmelding bij het schrijven er naar, ik verbaasde me vooral waarom m'n raspberry pi steeds bleef opstarten met een oude versie tot ik er na 5 keer flashen toch wel achter kwam dat er dus eigenlijk niks geschreven werd
Bij bijvoorbeeld Informatique kan je ze online terug vinden, wellicht heeft de zaak waar je deze gekocht hebt ook?sjirafje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:45:
Ik ben bang dat het kaartje gewoon versleten is. Kingston geeft levenslange garantie op het kaartje, maar zie het aankoopbewijs uit 2014/2015 maar eens terug te vinden...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Anyway, heb net voor een paar euro een nieuwe besteld, voor dat geld ga ik er geen tijd meer in steken.
[ Voor 5% gewijzigd door sjirafje op 24-07-2021 00:16 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn