iPhone XR in rebootloop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin_E
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 26-07-2021
Hello iedereen,

Heb al heel wat zitten zoeken op het net, maar tevergeefs.
Sinds gisteren blijft mijn vrouw haar iPhone XR rebooten nadat hij aangaf dat het geheugen vol zat en mijn vrouw enkele foto’s wou wissen. Sindsdien blijft hij steeds opnieuw in reboot. Al geprobeerd met reset en batterij laten leeglopen ; zonder resultaat.
Probleem is dat ze al tijdje geen reservekopie maakte en er veel foto’s op haar iPhone staan die niet naar haar ICloud werden geüpload. Foto’s met grote emotionele waarde…
ik ging reeds langs in Apple winkel maar daar konden ze me niet helpen zonder gegevensverlies.
Is er iemand die me *snip* kan helpen? Ik (en mijn vrouw 😜) zouden je er eeuwig dankbaar voor zijn...

Alvast bedankt,
Robin

[ Voor 1% gewijzigd door Daedalus op 23-07-2021 12:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @Robin_E, welkom op GoT.

Als je iemand tegen betaling hier naar wilt laten kijken (zoals in je topicstart stond), dan past dat beter in Vraag & Aanbod. Hier op het forum gaan we niet mensen tegen betaling of voor een vergoeding helpen. Groeten hoef je hier ook niet, want Tweakers doen elkaar permanent de groeten :)

Dat gezegd hebbende; als je alles al hebt geprobeerd, en de Apple winkel ook zegt niet te kunnen helpen zonder gegevensverlies, denk ik ook dat we je hier niet verder kunnen helpen. Ik kan zo snel ook niet een andere manier bedenken om de rebootloop op te lossen (er vanuit gaande dat het een software probleem is), zonder de software opnieuw te installeren (en daarmee je foto's kwijt te raken).

[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 23-07-2021 13:02 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

3uTools downloaden op Windows PC, en optie "Flash with retaining user data" selecteren ?

dit al gedaan?

[ Voor 39% gewijzigd door Hackus op 23-07-2021 13:11 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin_E
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 26-07-2021
Hackus schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:07:
3uTools downloaden op Windows PC, en optie "Flash with retaining user data" selecteren ?
Eens proberen. Heb jij er ervaring mee?
Gezien de Iphone steeds in Reboot zit, kan ik de Iphone dus niet aanzetten. Laat ons hopen dat dit lukt...
Jep, allen al geprobeerd, zonder resultaat :-(

Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:47

nelizmastr

Goed wies kapot

Robin_E schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:59:
[...]

Eens proberen. Heb jij er ervaring mee?
Gezien de Iphone steeds in Reboot zit, kan ik de Iphone dus niet aanzetten. Laat ons hopen dat dit lukt...
Dus je krijgt hem ook niet in DFU modus?

I reject your reality and substitute my own