Meshing producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcanic
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:48
Beste,

De laatste paar jaar is er (zeker in de consumentenmarkt) een focus komen te liggen op zogenaamde meshing oplossingen voor wi-fi en het lokale netwerk. Op dit moment kan er in de pricewatch moeilijk gefilterd worden op deze sets.

Voorbeelden:
pricewatch: TP-Link Deco M9 Plus V2 (3-pack)
pricewatch: Netgear Orbi RBK353 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (3-pack)
pricewatch: TP-Link AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem Deco M4 (3-pack)

Kan er een categorie of filter bijkomen?

Een paar mogelijkheden:
  • Of het een meshing set betreft.
  • Het aantal satellieten.
  • Of ze een goede web interface hebben (TP-link wil hier nog wel is op schorten en is vaak alleen goed met de app te besturen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Daarnaast vereist TP-link het aanmaken van een online account, terwijl dat voor bv. Netgear niet nodig is :p

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Vulcanic schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:51:
Beste,

De laatste paar jaar is er (zeker in de consumentenmarkt) een focus komen te liggen op zogenaamde meshing oplossingen voor wi-fi en het lokale netwerk. Op dit moment kan er in de pricewatch moeilijk gefilterd worden op deze sets.

Voorbeelden:
pricewatch: TP-Link Deco M9 Plus V2 (3-pack)
pricewatch: Netgear Orbi RBK353 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (3-pack)
pricewatch: TP-Link AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem Deco M4 (3-pack)

Kan er een categorie of filter bijkomen?
Ja, staat al op de backlog, durf niet te zeggen wanneer het gaat lukken.
Een paar mogelijkheden:
  • Of het een meshing set betreft.
  • Het aantal satellieten.
Ja en ja
  • Of ze een goede web interface hebben (TP-link wil hier nog wel is op schorten en is vaak alleen goed met de app te besturen)
Dit is een lastige, want wat is "goed"? Wel kan ik kijken of er een optie kan komen voor web interface of app.

Wat @XWB zegt wordt een lastige denk ik, we hebben de apparaten niet in handen en pluizen niet de handleiding minutieus na, we kunnen dus niet altijd weten wat er precies nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Vulcanic Verschillende mesh-opties zijn inmiddels toegevoegd. Ik ben de (op dat moment) populairste 100 routers nagelopen, dus het kan zijn dat je wat mist. Deze kan je dan aanmelden via het meldpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcanic
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:48
Glaanie schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:26:
@Vulcanic Verschillende mesh-opties zijn inmiddels toegevoegd. Ik ben de (op dat moment) populairste 100 routers nagelopen, dus het kan zijn dat je wat mist. Deze kan je dan aanmelden via het meldpunt.
De filter zoals hij nu staat is al geweldig, dank! Zou ik wat tegen komen zal ik dat melden.