[PW] Zoekveld voor filters

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en merk nu weer hoe ontzettend gebruikersonvriendelijk de filters in de pricewatch zijn. :o Als je een specifieke CPU of Videochip zoekt moet je gewoon pagina's lang scrollen om deze te vinden.

Feature request: Mag daar alsjeblieft een textveldje boven waarin ik de naam kan typen waarna de lijst daarop gefilterd wordt? _/-\o_

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-04 19:05

Joostk

Barkrukprofeet

Toen ik in 2019 opzoek was naar nieuwe hardware bedacht ik mij dat zo'n dergelijke feature handig zou zijn.
Bedankt voor het aandragen van dit verzoek. _/-\o_

Vooral het kunnen filteren op bijvoorbeeld chipset soorten zou prettig zijn. Want het voorkomt scrollen door een pagina die erg lang is geworden. Of het kunnen filteren in bijvoorbeeld videokaart chipsets zoals RX 68 intypen en dat dan beide RX 6800 en RX 6800 XT zijn geselecteerd.
Dit voelt beter dan het gebruik van het algehele trefwoord.
Als ik bijvoorbeeld X gebruik als trefwoord zodat ik X570 en X470 borden wil vergelijken krijg ik natuurlijk ook alle moederborden waar X (van de formfactor) in de beschrijving staat.
Of bijvoorbeeld als ik moederborden van ASRock en ASUS met als trefwoord AS gebruik vind ik ook moederborden van MSI of Gigabyte omdat er ergens AS (Master bijvoorbeeld) in de benaming te vinden is.
Een snelle Paint impressie van hoe het kan werken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhfJXGQBKKqSNFhpugbyubMfKRY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1u5UbdGvRqlVsaNSjI72k7Y8.jpg?f=fotoalbum_large