Vervolgkeuzelijst beperken productvariaties

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clara1
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 27-07-2021
Hallo,

Op mijn sieradenwebshop (Wordpress/WooCommerce) kunnen producten geslecteerd worden op materiaal, steensoort en kleur. Hiervoor heb ik variabele productvariaties aangemaakt. Nu is het zo dat niet elke kleur in alle steensoorten beschikbaar is. De kleur blauw is bijvoorbeeld slechts in 2 van de 10 steensoorten beschikbaar.

Graag wil ik dat bij het selecteren van de kleur blauw, automatisch de keuzelijst voor de steensoort beperkt wordt tot alleen de steensoorten die in blauw beschikbaar zijn.

Hoe kan dit? Op dit moment gebeurt dat niet, waardoor klanten opties kunnen selecteren die niet bestaan, waardoor ze deze uiteindelijk ook niet in hun winkelmand kunnen stoppen. Erg onpraktisch.

Ben benieuwd!

Groetejs,
Clara

[ Voor 1% gewijzigd door Clara1 op 23-07-2021 08:56 . Reden: verduidelijking ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 09:29
Geen idee wat je wel/niet kunt instellen in de filters die je gebruikt en of daar uberhaupt een dynamisch aspect in zit.
Waarschijnlijk is het filter dat je nu gebruikt statisch en kun je daar gewoon niet mee doen wat je wil.

De opties die je dan hebt zijn eigenlijk:
- Een andere bestaande filter plugin gebruiken die wel kan wat je wil
- Zelf bouwen
- Iemand vinden die het voor je kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 22:16
Zijn inderdaad genoeg voorbeelden van te vinden. Ik denk dat als je zoekt op WooCommerce Dynamic of Smart Filters je al een heel eind komt.