Hallo tweakers!
Ik heb een nogal bijzondere pc gekocht. Een pc waarin alleen een mini ITX in kan. De moederbord is plotseling overleden en ik ben opzoek gegaan naar een vervangende moederbord. Wat toch niet zo makkelijk is. Tenzij ik iets over het hoofd heb gezien.
Dit is mijn setup:
Behuizing: NZXT H210
Voeding: Be quiet! System Power 9, 700W
Moederbord: Asus ROG Strix Z270-i GAMING
Processor: Intel Quad Core i7 7700k 4.2GHz
Geheugen: 16GB Kingston HyperX DDR4-3200 RGB geheugen (2xHX432C16FB3A/8, Fury Black RGB, XMP)
Grafische kaart: MSI GTX 1080 Aero 8GB OC
SSD opslag: 250GB NVME
HDD opslag: 2TB Seagate 7200RPM
Processor koeling: NZXT Kraken M22 waterkoeling
Behuizing koeling: 3 stuks 120mm RGB fans
Heb advies gevraagd bij degene bij wie ik de pc gekocht heb en ik moest opletten dat de moederbord eisen het volgende moesten zijn: Intel Z270 chipset heeft, Mini ITX uitvoering is en een Socket 1151.
Ik heb erop gegoogeld en ik kom alleen maar moederborden tegen die uitverkocht zijn. Zie ik iets over het hoofd?
Het budget is 200 max en niet tweedehands.
Vriendelijk dank
Ik heb een nogal bijzondere pc gekocht. Een pc waarin alleen een mini ITX in kan. De moederbord is plotseling overleden en ik ben opzoek gegaan naar een vervangende moederbord. Wat toch niet zo makkelijk is. Tenzij ik iets over het hoofd heb gezien.
Dit is mijn setup:
Behuizing: NZXT H210
Voeding: Be quiet! System Power 9, 700W
Moederbord: Asus ROG Strix Z270-i GAMING
Processor: Intel Quad Core i7 7700k 4.2GHz
Geheugen: 16GB Kingston HyperX DDR4-3200 RGB geheugen (2xHX432C16FB3A/8, Fury Black RGB, XMP)
Grafische kaart: MSI GTX 1080 Aero 8GB OC
SSD opslag: 250GB NVME
HDD opslag: 2TB Seagate 7200RPM
Processor koeling: NZXT Kraken M22 waterkoeling
Behuizing koeling: 3 stuks 120mm RGB fans
Heb advies gevraagd bij degene bij wie ik de pc gekocht heb en ik moest opletten dat de moederbord eisen het volgende moesten zijn: Intel Z270 chipset heeft, Mini ITX uitvoering is en een Socket 1151.
Ik heb erop gegoogeld en ik kom alleen maar moederborden tegen die uitverkocht zijn. Zie ik iets over het hoofd?
Het budget is 200 max en niet tweedehands.
Vriendelijk dank