Is er veel animo voor casebadges met logo's erop als "Shite Inside", "Millennium 3000 Compliant", etc? Zo ja, dan wil ik die wel verkopen voor F4.50 per stuk, exclusief F0.80 verzendkosten. Een minimum order aantal zou dan 3 zijn, bijvoorbeeld. Als ik een stuk of 100 a 200 orders heb, bestel ik. En ik zal hier eerlijk in zijn, per badge zal een kwartje ongeveer verdienen, omdat er redelijk veel tijd in gaat zitten. De rest van het geld gaat naar de 'maak' van de casebadge, de envelop en inkt, en de verzendkosten naar mij.
Dit bericht is puur om animo te peilen. Als die er is, zal ik een order pagina maken waar je kunt pre-orderen, zodra er dan een minimum is van ongeveer 100 tot 250 orders (hangt af van de belangstelling) stopt de order-fase en krijg je zsm. je badges in de brievenbus. De prijs lijkt erg hoog in vergelijking met de T.net casebadges (2,50 geloof ik) maar die kocht het in Nederland in bij een groot bedrijf neem ik aan, en in een veel groter volume.
Dus, als je interesse hebt, laat het dan even weten.
Dit bericht is puur om animo te peilen. Als die er is, zal ik een order pagina maken waar je kunt pre-orderen, zodra er dan een minimum is van ongeveer 100 tot 250 orders (hangt af van de belangstelling) stopt de order-fase en krijg je zsm. je badges in de brievenbus. De prijs lijkt erg hoog in vergelijking met de T.net casebadges (2,50 geloof ik) maar die kocht het in Nederland in bij een groot bedrijf neem ik aan, en in een veel groter volume.
Dus, als je interesse hebt, laat het dan even weten.